Livrările de avioane ale Boeing au scăzut

Livrările de avioane ale Boeing au scăzut
Profit.ro
Profit.ro
scris 10 aug 2022

Livrările de avioane ale Boeing au scăzut în iunie la un minim al ultimelor cinci luni, de 26 de aeronave, evidențiind presiunea asupra lanțurilor globale de aprovizionare, în timp ce compania se pregătește să reia livrările de 787 Dreamliner, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Producătorul de avioane din SUA a declarat că livrările lunare au inclus 23 de  de avioane 737 MAX și trei avioane de marfă cu fuselaj larg, astfel că livrările de aeronave MAX din acest an au ajuns la 212 și livrările totale la 242, scrie News.ro.

CONFIRMARE Fostul acționar al lui Dinamo Vladimir Cohn revine în business-ul care l-a consacrat, cerând și ajutor de stat pentru un proiect de amploare CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Fostul acționar al lui Dinamo Vladimir Cohn revine în business-ul care l-a consacrat, cerând și ajutor de stat pentru un proiect de amploare

Cifrele nu includ reluarea iminentă a livrărilor de 787 Dreamliner, după o suspendare de un an din cauza problemelor de producție.

Acțiunile Boeing au scăzut cu până la 1,7% în urma informațiilor, înainte de a reduce pierderile pentru a fi tranzacționate aproximativ în stagnare.

Guvernul SUA a aprobat luni reluarea livrărilor de avioane 787, primele din mai 2021, au spus persoane informate despre această problemă.

Datele Boeing din iulie subliniază totuși problemele care testează industria aerospațială, după ce și Airbus a raportat luni livrări mai scăzute în iulie.

La aproximativ jumătate din cele 51 de preluări înregistrate în luna precedentă, livrările Boeing din iulie au suferit cea mai bruscă scădere de când 737 MAX a fost autorizat să revină în funcțiune în decembrie 2020, în urma consemnării la sol din motive de siguranță.

Cu toate acestea, livrările au fluctuat semnificativ în acest an, iar luna iunie a cunoscut o fluctuație bruscă în sus.

Directorul financiar Brian West a anticipat livrări mai scăzute în iulie, din cauza a trei factori îngrijorători pentru 737: lanțurile de aprovizionare, întârzierile în scoaterea avioanelor din depozit și blocarea efectivă a livrărilor către China.

El le-a spus analiștilor că Boeing nu va compensa în totalitate livrările sub așteptări din prima jumătate a anului în a doua jumătate și a adăugat: ”Vom continua să experimentăm fluctuații lunare”.

Între timp, Boeing a înregistrat o creștere a contractelor noi în iulie, înregistrând oficial comenzi anunțate la salonul Farnborough Airshow, unde s-a concentrat pe susținerea 737 MAX 10, deoarece aeronava se confruntă cu incertitudinea privind termenul limită de certificare.

Boeing a confirmat comenzi pentru un total de avioane 125 MAX din partea Delta Air Lines și Qatar Airways, precum și pentru două avioane de marfă 777din partea Air Canada. Compania a mai primit comenzi noi pentru două avioane MAX din partea American Airlines și un avion cargo 777 comandat de FedEx.

Acestea aduc comenzile brute ale Boeing la 130 de avioane pentru iulie și 416 de la începutul anului.

După anularea a patru comenzi de avioane în iulie, Boeing a raportat comenzi nete de 126 de avioane în iulie și 312 de la începutul anului.

viewscnt
Afla mai multe despre
boeing
avioane