Mercedes a devenit lider pe piața mașinilor de lux în ianuarie, cu vânzări mai mari decât Audi și BMW

Mercedes a devenit lider pe piața mașinilor de lux în ianuarie, cu vânzări mai mari decât Audi și BMW
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 10 feb 2016

BMW, lider pe piața mașinilor de lux de zece ani, a pierdut teren în ianuarie, sitându-se abia pe poziția a treia în funcție de vânzări, în urma Mercedes-Benz, care a urca pe primul loc, și Audi. Deși o lună în fruntea clasamentului nu garantează păstrarea acestei poziții până la finele anului, Mercedes-Benz a făcut luna trecută un pas important spre atingerea obiectivului de deveni cel mai mare producător de mașini premium la nivel global.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
BMW a anunțat, miercuri, că a vândut 133.883 de automobile în ianuarie la nivel mondial, înregistrând un avans de 7,5%, potrivit Bloomberg. Mercedes, divizia de lux a Daimler, a livrat, în prima lună din 2016, 150.814 de mașini, în creștere cu aproape 20% față de perioada similară din 2015, în timp ce Audi, divizia premium a Volkswagen, a comercializat 143.150 de autovehicule, în urcare cu 4%.

Reprezentanții Mercedes au declarat anterior că vor să depășească BMW până în 2020, fără să sacrifice însă marja de profit.

Anul trecut, Mercedes a depășit Audi, divizia de lux a Volkswagen, pentru prima dată din 2010, în clasamentul celor mai mari producători de automobile de lux din lume, urcând pe poziția a doua.

Volkswagen recheamă în service 680.000 mașini echipate cu airbag-uri Takata CITEȘTE ȘI Volkswagen recheamă în service 680.000 mașini echipate cu airbag-uri Takata

Vânzările Mercedes-Benz au crescut, în 2015, cu 13,4%, la valoarea record de 1,87 milioane de mașini, în timp ce Audi a înregistrat o creștere de 3,5%, la aproximativ 1,8 milioane de mașini.

BMW  a rămas lider de piață pe acest segment, după ce a vândut 1,9 milioane de automobile, cu 5,2% mai multe decât în 2014, aceasta fiind cea mai lentă creștere anuală înregistrată de producătorul german din 2009.

viewscnt
Afla mai multe despre
audi
mercedes
bmw
masini de lux
premium
lider