Mercedes-Benz, liderul pieței de lux în primul semestru. În iunie, clasamentul este condus de BMW

Mercedes-Benz, liderul pieței de lux în primul semestru. În iunie, clasamentul este condus de BMW
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 12 iul 2016

Mercedes-Benz, divizia de lux a Daimler, se află, după primul semestru al anului, pe prima poziție în clasamentul producătorilor auto premium, în fața BMW, care a fost, în fiecare an începând din 2005, lider pe piața mașinilor de lux. Totuși, luna trecută, BMW a reușit să vândă cu  600 de unități mai mult decât Mercedes.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Vânzările Mercedes-Benz au urcat în primele șase luni din acest an cu 12,1%, la 1.006.619 vehicule, datorită cererii solide din Europa și China. În iunie, vânzările Mercedes au crescut cu 11,1% pe plan global, la 188.444 vehicule. Mercedes, care a urcat în 2015 pe poziția a doua în topul producătorilor de mașini premium, a declarat, la începutul anului, că vrea să depășească BMW până în 2020, fără să sacrifice însă marja de profit.

Rivalul său, BMW, a vândut în primul semestru 986.557 de mașini, în creștere cu 5,8% față de perioada similară a anului trecut. Luna trecută, vânzările au fost de 189.097 unități, reprezntând o creștere de 9,7% în ritm anual.

Producătorul faimoaselor taxiuri negre londoneze vrea să cucerească noi piețe în Europa CITEȘTE ȘI Producătorul faimoaselor taxiuri negre londoneze vrea să cucerească noi piețe în Europa

BMW este liderul pieței auto premium de 10 ani, însă, de la începutul anului acesta, clasamentul este dominat de Mercedes-Benz, divizia de automobile de lux a Daimler.

Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, se află pe poziția a treia, atât în funcție de vânzările din luna iunie cât și la nivel semestrial. Producătorul german a vândut 953.200 de mașini în primele șase luni, în creștere cu 5,6% în ritm anual. Luna trecută, Audi a livrat 169.000 de unități, reprezentând o creștere de 5,6% față de iunie 2015.

Anul trecut, BMW a reușit să păstreze poziția de lider al pieței de mașini premium, după ce a vândut 1,9 milioane de automobile, cu 5,2% mai multe decât în 2014, aceasta fiind însă cea mai lentă creștere anuală înregistrată de producătorul german din 2009. Mercedes a depășit Audi în clasamentul celor mai mari producători de automobile de lux din lume, pentru prima dată din 2010, urcând pe poziția a doua. Audi a înregistrat anul trecut o creștere a vânzărilor de doar 3,5%, la aproximativ 1,8 milioane de mașini, coborând pe poziția a treia.

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes-benz
mercedes
bmw
audi
masini de lux
premium
auto