Mercedes-Benz, marca premium cea mai vândută în lume și în 2018. Și BMW se prezintă numărul 1, pe un anumit segment

Mercedes-Benz, marca premium cea mai vândută în lume și în 2018. Și BMW se prezintă numărul 1, pe un anumit segment
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 14 ian 2019

Mercedes-Benz își păstrează titlul de cea mai vândută marcă premium din lume, reușind această performanță al treilea an la rând, după ce a detronat BMW din această poziție. BMW, în schimb, anunță că este compania numărul 1 în segmentul premium, raportând vânzările cumulate ale mărcilor sale.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mercedes-Benz a anunțat livrări de 2,31 milioane de autovehicule, cu 0,9% mai mari decât în 2017, reușind și în acest an să depășească rivalii de la BMW, care au raportat 2,12 milioane de unități vândute. Practic, după relansare gamei sale cu o familie de modele complet nouă, Mercedes a reușit să atragă atenția publicului tânăr, dar și a clienților altor mărci, de volum. Audi, care acum se află pe poziția a treia în clasamentul mărcilor premium, a înregistrat numai 1,87 milioane de unități livrate, în scădere față de anul anterior.

Brandul german Volkswagen a raportat vânzări record de 6,24 milioane de vehicule, în 2018 CITEȘTE ȘI Brandul german Volkswagen a raportat vânzări record de 6,24 milioane de vehicule, în 2018

BMW a anunțat, totuși, că este constructorul premium numărul 1 în lume, datorită vânzărilor tuturor mărcilor sale, respectiv BMW, MINI și Rolss Royce. BMW Group a totalizat 2,49 milioane de vehicule, în timp ce Daimler, prin divizia de autoturisme Mercedes-Benz, care include și marca smart, a reușit să vândă 2,43 milioane de vehicule.

Cei de la Audi nu au avut un an reușit, din cauza mai multor factori care au determinat o scădere destul de abruptă în decembrie, și un rezultat mai slab cu 3,5% față de 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes
bmw
audi
mercedes-benz
masini premium
masini de lux