Vânzările sub marca BMW au crescut cu 5,5% în primele opt luni, față de perioada similară a anului trecut, la 1,28 de mașini, potrivit datelor publicate astăzi de producătorul german.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Astfel, îm pofida creșterii constante a vânzărilor, BMW a rămas în urma rivalului Mercedes-Benz, care este tot mai aproape de a încheia anul în poziția de lider al pieței auto premium.
În august, BMW a livrat 142.554 de mașini, cee ace reprezentă o creștere de 5% în ritm anual.
Săptămâna trecută, Mercedes-Benz, divizia de lux a grupului auto german Daimler, a raportat o creștere de 11,8% a vânzărilor în perioada ianuarie-august, la 1,32 milioane de automobile. În august, Mercedes a vândut 156.246 de autoturisme, cel mai puternic avans, de 25,4%, fiind în China.
BMW a fost, în ultimii 10 ani, lider pe piața mașinilor de lux, dar, de la începutul anului acesta, clasamentul este dominat de Mercedes-Benz.
CITEȘTE ȘI Producția auto românească, în scădere cu 6,5% în primele opt luni din 2016Anul trecut, BMW a reușit să păstreze poziția de lider al pieței de mașini premium, după ce a vândut 1,9 milioane de automobile, cu 5,2% mai multe decât în 2014, aceasta fiind însă cea mai lentă creștere anuală înregistrată de producătorul german din 2009. Mercedes a încheiat anul 2015 pe poziția a doua, după ce a depășit Audi.
Audi, care a publicat volumul vânzărilor din august tot astăzi, a livrat 1,23 de mașini în primele opt luni ale anului, în creștere cu 4,9% față de aceeași perioadă a anului anterior, situânu-se pe poziția a treia. Luna trecută, divizia de lux a Volkswagen a vândut 132.350 de autovehicule, cu 2,9% mai multe decât în august 2015.