Rezultatele financiare ale Daimler au scăzut cu 13 procente în trimestrul al treilea, din cauza diminuării vânzărilor, în special cele ale Mercedes-Benz.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Daimeler a înregistrat un câștig brut (EBIT) mai mic cu 27% față de 2017, în trimestrul al treilea, respectiv 2,5 miliarde euro, principala influență fiind a diviziei Mercedes-Benz, cu o scădere de 35%, la 1,37 miliarde euro.
„Industria auto și în același timp Daimler sunt încă într-un mediu foarte provocator. Cererea mare continuă din partea clienților ne face să fim încrezători pentru trimestrul patru”, a declarat CEO-ul Daimler, Dieter Zetsche.
Mercedes-Benz a fost afectată, la fel ca și ceilalți constructori germani, de scandalul motoarelor diesel, pe lângă investigațiile și solicitările de rechemare în service, fiind generată și o cerere tot mai scăzută de mașini diesel.
Livrările de automobile au scăzut cu 4 procente, la 794.700 unități, cu o scădere și mai mare, 6%, pentru Mercedes-Benz Cars, care a reușit să vândă aproape 560.000 de unități, față de aproape 598.000 anul trecut în perioada similară. Și divizia de comerciale, Mercedes-Benz Vans, a scăzut, cu 2 procente față de anul trecut. Pe întreg anul, vânzările Daimler păstrează o creștere de 1 procent, însă cele ale Mercedes-Benz, divizia de autoturisme, sunt mai mici cu 3% față de anul trecut.