Mercedes-Benz și-a majorat avansul față de rivalul BMW în primele nouă luni, grație unor noi modele precum SUV-urile GLC și GLA și sedanul restilizat E-Class, fiind în grafic pentru a-și menține poziția de cel mai mare producător de automobile de lux din lume.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
În primele nouă luni din 2017, vânzările Mercedes, divizia de lux a Daimler AG, au urcat cu 12%, la 1,72 milioane de vehicule, în timp ce brandul BMW a raportat un avans de 3,9%, la 1,54 milioane de unități, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Discuții privind calitatea diferită a alimentelor din estul și vestul Europei. Pepsi își schimbă produsele, Dr. Oetker aplică pe pizza o etichetă "ediție specială"Livrările Audi, divizia de lux a Volkswagen AG, au scăzut cu 2% în perioada ianuarie — septembrie 2017, la 1,38 milioane de vehicule.