Mercedes și Bosch au primit aprobare pentru parcarea mașinilor fără șofer

Mercedes și Bosch au primit aprobare pentru parcarea mașinilor fără șofer
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 24 iul 2019

Daimler și Bosch au anunțat că au primit de la autoritățile din Stuttgart autorizația pentru folosirea tehnologiei de conducere autonomă, pentru secvența de parcare a automobilelor în sistem de „valet parking”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Automobile Mercedes-Benz vor utiliza tehnologia de parcare autonomă, în Stuttgart, împreună cu partenerii de la Bosch, orașul Stuttgart eliberând toate autorizațiile necesare pentru aceste proceduri. Servicul testat se numește valet parking, după denumirea serviciului prin care mașinile oaspeților la un hotel sau eveniment erau parcate de un valet. De data aceasta nu va fi vorba despre un valet, ci despre sistemul de parcare autonom, fără șofer, care va prelua controlul mașinii și o va parca în locurile disponibile.

Prima locație înc are mașinile autonome vor putea fi parcate cu telefonul va fi la Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart, în parcarea subterană a acestui obiectiv turistic.

Potrivit celor două companii, va fi primul sistem de conducere autonomă de nivel 4 aprobat pentru folosirea curentă, la nivel global.

Folosirea tehnologiei „valet parking” va fi posibilă printr-o aplicație de mobil, care va prelua mașina de la proprietar și o va parca într-un loc anume desemnat de aplicație. Ulterior, o poate returna la cerere în același loc din care a fost preluată.

“Această aprobare din partea autorităților din Baden-Wurttemberg stabilește un precedent pentru obținerea de aprobări în viitor pentru servicii de parking în parcări în toată lumea”, a declarat Dr. Michael Hafner, șeful diviziei de tehnologii de conducere și conducere autonomă din cadrul Daimler AG. “Proiectul nostru pavează drumul pentru ca valet parking-ul automat să intre în producția de masă în viitor”. 

Carlos Ghosn a dat în judecată Nissan și Mitsubishi, pentru că n-au respectat procedurile când l-au demis. Cere despăgubiri consistente CITEȘTE ȘI Carlos Ghosn a dat în judecată Nissan și Mitsubishi, pentru că n-au respectat procedurile când l-au demis. Cere despăgubiri consistente

Daimler și Bosch lucrează împreună pentru proeictul de conducere autonomă din 2015. În 2017, cele două companii au prezentat publicului pentru prima dată modul înc are sistemul funcționează. Pentru a putea parca fără șofer, mașinile comunică cu senzorii din parcare, instalați de Bosch, care astfel instruiesc sistemele și senzorii de la bord pentru efectuarea manevrelor potrivite.

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes
masini autonome
parcare fara sofer
bosch
muzeul mercedes stuttgart