Mitsubishi neagă acuzațiile aduse de procurorii germani: „Toate vehiculele au fost aprobate de KBA”

Mitsubishi neagă acuzațiile aduse de procurorii germani: „Toate vehiculele au fost aprobate de KBA”
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 31 ian 2020

Mitsubishi Motor a transmis un comunicat prin care susține cu nu a folosit la mașinile specificate de procurorii din Germania niciun fel de dispozitiv ilegal. Compania atacă discret autoritățile germane, amintind că toate mașinile au fost supuse testelor de KBA înainte de omologare.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

„Referitor la investigațiile făcute în legătură cu motoarele diesel”, Mitsubishi Motor transmite că a făcut propriile investigații și a ajuns la concluzii care îi contrazic pe procurori. Mitsubishi spune că pe 21 ianuarie procurorii din Frankfurt au făcut o descindere la centrul de cercetare și dezvoltare din Germania al companiei. Subiectul anchetei au fost motoarele 2.2 litri, Euro 5b, dar și motoarele 2.2 litri și 1.6 litri Euro 6b. Niciunul din aceste motoare nu mai este fabricat, spun japonezii. Ei fac referire însă la suspiciunile ridicate de procurori, care susțin că este posibil ca aceste motoare să fie echipate cu „dispozitive de protecție” care permit ca limitele de oxizi de azot să fie respectate pe bancul de teste, dar să nu mai fie respectate în viața reală.

Mitsubishi precizează, mai întâi, că motorul 1.6 litri care face obiectul investigației a fost produs de PSA.

În urma investigațiilor interne făcute de constructor, acesta are o serie de constatări:

„Niciun motor fabricat de Mitsubishi Motors nu este echipat cu așa-numitul „dispozitiv de protecție” care face ca militele permise de NOx sunt atinse pe bancul de teste, dar nu și în viața reală.

Am dezvăluit deplin motoarele fabricate de Mitsubishi Motors și sistemele lor de control celor de la Autoritatea Germană de Transporturi Auto (KBA) și am făcut îmbunătățiri oride câte ori aceste indicații au fost făcute.

Luca de Meo, numit oficial CEO al Renault Group CITEȘTE ȘI Luca de Meo, numit oficial CEO al Renault Group

Vehiculele mai sus menționate, subiectul investigațiilor, au fost puse pe piață numai după ce au fost aprobate în acord cu legile aplicabile și regulamentele, inclusiv standardele de emisii. Toate vehiculele noastre de pe piață au fost aprobate de KBA.

Date fiind cele de mai sus, nu am găsit niciun motiv să credem că aici a fost vorba despre vreo fraudă așa cum este suspectată de autoritățile Procurorului Public Frankfurt.” se mai arată în documentul transmis presei de Mitsubishi.

Compania mai spune că va continua inspecțiile interne pe acest subiect și va coopera pe deplin cu procurorii.

Parchetul din Frankfurt a anunțat în urmă cu o săptămână că a făcut mai multe percheziții, la sedii Mitsubishi dar și la unii furnizori de componente ai acestora, în urma unor investigații pe marginea motarelor diesel de 1.6 litri și 2.2 litri. Prorietarilor de mașini Mitsubishi cu astfel de motoare le s-a cerut să contacteze poliția.

viewscnt
Afla mai multe despre
mitsubishi
motoare diesel
investigatii mitsubishi
procurori mitsubishi