Peste 10 milioane de pasageri au avut, în 2018, zboruri întârziate, anulate și supra-rezervate; punctualitatea pe aeroporturile din România, 79%

Peste 10 milioane de pasageri au avut, în 2018, zboruri întârziate, anulate și supra-rezervate; punctualitatea pe aeroporturile din România, 79%
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 ian 2019

Mai mult de 10 milioane de pasageri au avut parte, la nivel global, în anul 2018, de zboruri întârziate, anulate și supra-rezervate, record valabil și pentru România, unde numărul acestor pasageri a fost de de 83.300.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Anul 2018 a fost considerat fără precedent în ceea ce privește operarea la timp a zborurilor. Vara lui 2018, în particular, a fost extrem de aglomerată și haotică, mai ales pentru pasagerii care au călătorit din România pentru destinații clasice de vară, mai exact, locuri însorite, vacanțe la plajă. Conform studiului realizat de AirHelp, companie specializată în obținerea de compensații pentru pasagerii companiilor aeriene, punctualitatea pe aeroporturile din România în decursul anului trecut a fost de 79%. În fiecare zi, în medie, 4.800 de pasageri călătorind din România au întâmpinat astfel de probleme la decolare, scrie Agerpres.

Tesla începe luni construcția gigafabricii din Shanghai, un proiect de 2 miliarde de dolari CITEȘTE ȘI Tesla începe luni construcția gigafabricii din Shanghai, un proiect de 2 miliarde de dolari

"Anul 2018 va intra în istorie ca anul care a provocat la maximum industria aeriană. Evenimentele neprevăzute au arătat că sunt o mulțime de lucruri de rezolvat și este un drum lung de străbătut până când companiile aeriene vor face o prioritate din legea pasagerilor. Am văzut o creștere mare în ceea ce privește numărul cererilor pentru compensații și este vizibil nevoie de AirHelp pentru informarea pasagerilor companiilor aeriene cu privire la drepturile lor și, la fel de bine, pentru sprijinirea lor cu scopul obținerii de compensații", spune Laura Kauczynski, expert în drepturile pasagerilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
aeroport
pasageri