Pregătește Dacia noi modele? Șeful Dacia Germania: Ne mai lipsește din gamă un Twingo, un Duster pentru tineri și un Sport Utility Hatchback

Pregătește Dacia noi modele? Șeful Dacia Germania: Ne mai lipsește din gamă un Twingo, un Duster pentru tineri și un Sport Utility Hatchback
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 12 ian 2022

Noul șef al Dacia, care a preluat conducerea acestei mărci pe cea mai mare piață din Europa, Germania, face o analiză rapidă a activității mărcii românești, menționând surprinzător o serie de modele care ar putea să completeze gama Dacia, într-o dezvoltare ipotetică. El confirmă totodată lansarea lui Bigster peste numai doi ani.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Marca Dacia a început să genereze tot mai multă efervescență în Germania, odată cu lansarea noilor sale modele, în ultimii doi ani. După Sandero, a urmat prima mașină electrică, Spring, iar acum vine rândul lui Jogger, un autoturism de familie cu șapte locuri. Jurnaliștii germani sunt atenți la ce se întâmplă cu marca românească, după cum reiese din Automobilwoche, una dintre cele mai puternice publicații de specialitate din Europa.

FOTO Grupul american Philip Morris International pregătește investiții suplimentare de peste 100 milioane dolari în România și lansează și un nou produs CITEȘTE ȘI FOTO Grupul american Philip Morris International pregătește investiții suplimentare de peste 100 milioane dolari în România și lansează și un nou produs

„Dacia domină segmentul entry-level sensibil la preț, care nu mai este atractiv suficient de atractiv pentru japonezi sau coreeni, și chiar chinezii îl evită cu mașinile lor ieftine care sunt aproape neexportabile”, scriu cei de la Automobilwoche. „Un singur brand ieftin înoată cu succes împotriva curentului: Dacia, subsidiara din România a Renault, care a scris un capitol de succes după altul, până în 2019, cu sloganul «Mai puțini bani pentru mai multă mașină»”. Pentru a afla care este strategia după doi ani de criză, jurnaliștii au vorbit cu Christophe Mittleberger, cel care a preluat conducerea mărcii pe cea mai mare piață din Europa.

INFOGRAFIC Vânzările Skoda coboară sub pragul de 1 milion de mașini, după șapte ani CITEȘTE ȘI INFOGRAFIC Vânzările Skoda coboară sub pragul de 1 milion de mașini, după șapte ani

Răspunzând unor subiecte pe teme de digitalizare și vehicule electrificate, Mittelberger le-a spus jurnaliștilor germani că nu poate comunica planurile privind strategia mărcii pe următorii 10 ani, dar a atras atenția spunând că gama formată din Sandero, Jogger, Duster, Spring și, în curând Bigster, acoperă cele mai importante variante de propulsie, de la electric, cu Spring, la GPL, prezent pe toată gama, și, în scurt timp, hibrid, cu Jogger. În același timp Mittleberger spune că „ce lipsește de la Dacia este un Twingo, un Duster pentru cei sub 50 de ani, un smart SUH (Sport Utility Hatchback) ca o alternativă la amestecul de hatchbackuri din clasa Golf, care dispare”. Mittleberger a confirmat că, după Jogger, care se lansează în această perioadă, urmează Bigster în 2024, care „vor face gama mai atractivă”. El a mai spus că „există numeroase alte segmente, dar nu ne străduim să acoperim toate grupurile de clienți”.

În ce privește digitalizarea mărcii, șeful Dacia din Germania a subliniat că, în acest moment, marca se concentrează pe canalele digitale, atât pentru clienți, cât și pentru comunicare. „Peste jumătate din comunicarea noastră în 2022 va fi digitală”. În plus, clienții au deja aplicația MyDacia, garajul virtual, planificator digital de mentenanță, dar și alte servicii digitale pentru deținătorii de Spring.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia modele noi
lansari dacia
dacia suv
christophe mittelberger