Rămas fără contract de furnizare a energiei electrice, punctul de lucru din Timișoara al CFR Marfă va fi alimentat temporar de Enel

Rămas fără contract de furnizare a energiei electrice, punctul de lucru din Timișoara al CFR Marfă va fi alimentat temporar de Enel
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 sep 2018

Punctul de lucru din Timișoara al CFR Marfă a rămas fără contract de furnizare a energiei electrice la 31 iulie 2018 și a fost preluat de furnizorul de ultimă instanță din acea zonă, Enel Energie, potrivit unui document postat pe site-ul Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

"În scopul asigurării continuității în alimentarea cu energie electrică, prin adresa ANRE nr. 59281/07.08.2018, ANRE a notificat furnizorul de ultimă instanță obligat Enel Energie S.A. și operatorul de distribuție E-Distribuție Banat S.A, preluarea, începând cu data de 01.08.2018 și până la data încheierii unui contract de furnizare a energiei electrice cu un furnizor concurențial, a locurilor de consum aparținând Societății Naționale de Transport Feroviar de Marfă 'CFR Marfă' S.A. - Sucursala Banat Oltenia - Centrul Zonal Marfă Timișoara", au arătat reprezentanții reglementatorului, potrivit Agerpres.

DOCUMENT Ministerul Transporturilor admite: Master Planul General are ca rezultat reducerea activității CFR Marfă. 65% din mărfuri sunt transportate pe linii care pierd finanțarea de la buget CITEȘTE ȘI DOCUMENT Ministerul Transporturilor admite: Master Planul General are ca rezultat reducerea activității CFR Marfă. 65% din mărfuri sunt transportate pe linii care pierd finanțarea de la buget

CFR Marfă se confruntă cu dificultăți foarte mari, având datorii de peste 100 de milioane de euro la CFR SA (Infrastructură).

Comisia Europeană a declanșat la finele anului trecut o investigație pentru a stabili dacă decizia Guvernului din 2013 de a șterge datorii ale CFR Marfă, de circa 360 milioane euro, și necolectarea, cel puțin din 2010, a datoriilor bugetare ale companiei i-au conferit acesteia un avantaj neloial, cu încălcarea normelor UE.

Un răspuns negativ va genera sancțiuni. Președintele Consiliului Concurenței a estimat că CFR Marfă riscă intrarea în faliment în cazul în care Comisia va concluziona că ștergerea datoriilor a constituit un ajutor de stat ilegal. Privatizarea a eșuat cu un scandal Băsescu-Ponta.

viewscnt
Afla mai multe despre
cfr marfa
energie
contract
enel
timisoara
anre