Renault Kadjar face-lift: prețuri mai mari cu peste 500 de euro, în România, din cauza noilor motoare compatibile WLTP

Renault Kadjar face-lift: prețuri mai mari cu peste 500 de euro, în România, din cauza noilor motoare compatibile WLTP
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 16 ian 2019

Renault a anunțat prețurile face-liftului Kadjar, SUV-ul compact care a fost dezvoltat pe aceeași platformă cu Nissan Qashqai. Prețurile sunt mai mari cu peste 500 de euro, la motorizări echivalente.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

SUV-ul Renault Kadjar, face-liftul prezentat în septembrie la Paris, a fost lansat și pe piața românească, fiind anunțate prețurile pentru noile comenzi. Mașina s-a scumpit cu 550 de euro, pe versiunea de bază, fiind schimbat motorul, de la 1.2 TCe, de 130 CP, la 1.3 TCe, de 140 CP, care asfel va costa, fără opționale, 18.600 de euro, față de 18.150 euro înainte de face-lift. Pentru diesel, scumpirea este și mai mare, de la 19.900 de euro cu vechiul 1.5 dCi, de 110 CP, la 20.650 euro, cu noul 1.5 dCi, de 116 CP. Modificările de motorizare s-au produs în special din cauza noilorstandarde în testele de emisii, WLTP, care au generat eforturi mari din partea constructorilor pentru a dezvolta și omologa noi motoare.

Renault Kadjar se află la a doua generație, lansată acum patru ani, când a crescut în dimensiuni, la aproape 4,5 metri lungime și un ampatament de 2,64 metri. Modelul utilizează o platformă și componente similare cu Nisasan Qashqai, cel mai vândut SUV în Europa în 2017, cu care este, de altfel, concurent pe piața europeană. Pe piața românească, Qashqai a fost mai scump cu circa 300 de euro decât Kadjar și a rămas la fel și după face-liftul prin care au trecut ambele modele.

Ford Motor anticipează un profit sub așteptări în trimestrul al patrulea și perspective incerte în 2019. Al doilea mare producător auto american dezamăgește analiștii CITEȘTE ȘI Ford Motor anticipează un profit sub așteptări în trimestrul al patrulea și perspective incerte în 2019. Al doilea mare producător auto american dezamăgește analiștii

Kadjar a primit câteva modificări stilistice minore, după face-lift, acestea incluzând o grilă mai mare, o bară de protecție redesenată, faruri ușor redesenate. Modelul a primit și trei noi culori pentru clienții săi, iar la interior un ecran nou, de 7 inci, cu funcțiuni Apple Car și Android Play.

Noul motor pe benzină 1.3 TCe are filtru de particule, penrtru a fi mai puțin poluant, în timp ce noul 1.5 dCi face parte din familia Blue, fiind echipat cu rezervor de uree, pentru eliminarea noxelor.

Reanult Kadjar va mai primi anul acesta un motor diesel mai mare, 1.7 litri, care va oferi 150 CP.

viewscnt
Afla mai multe despre
kadjar
renault
kadjar face-lift
preturi kadjar
motorizari kadjar