Schimbare avansată la proprietarul Dacia. Fiat Chrysler confirmă că a propus Renault să fuzioneze. Noua companie ar deveni al 3-lea cel mai mare producător de autovehicule la nivel global

Schimbare avansată la proprietarul Dacia. Fiat Chrysler confirmă că a propus Renault să fuzioneze. Noua companie ar deveni al 3-lea cel mai mare producător de autovehicule la nivel global
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 27 mai 2019

Fiat Chrysler a anunțat că a trimis constructorului francez Renault Group, proprietarul Dacia, o propunere de fuziune a celor două companii, cu o proporție a acțiunilor de 50%/50%.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Fiat Chrysler Autmobiles a lansat public un anunț prin care confirmă informațiile legate de discuții cu reprezentanții Renault despre o posibilă fuziune a celor două companii.

Brandul românesc Flow semnează cu Primăria Capitalei o înțelegere pentru a-și instala trotinetele electrice lângă metrou. Ținta următoare - toată țara CITEȘTE ȘI Brandul românesc Flow semnează cu Primăria Capitalei o înțelegere pentru a-și instala trotinetele electrice lângă metrou. Ținta următoare - toată țara

Potrivit propunerii, acționarii FCA ar urma să primească 50% din acțiunile noii companii, iar cei ai Renault Group, celelalte 50 de procente. Structura Consiliului de Administrație ar urma să fie formată preponderent din manageri independenți.

„Propunerea FCA vine după discuții inițiale operaționale între cele două companii pentru a identifica produse și geografii unde acestea ar putea colabora, în partiuclar pentru a dezvolta și comercializa noi tehnologii”, se arată în anunțul FCA.

Potrivit calculelor FCA, noua companie creată ar deveni al treilea cel mai mare producător de autovehicule la nivel global, cu 8,7 milioane de vehicule vândute anual și cu o prezență pe toate piețele globale. În același timp, spun cei de la FCA, compania ar acoperi un portofoliu de mărci diverse, de la mărci de lux, la mărci de volum.

Se mai precizează că nu sunt avute în vedere închideri de uzine, ca urmare a creării noii structuri.

Au fost calculate sinergii de peste 5 miliarde euro, care s-ar adăuga la cele generate de actuala Alianță Renault Nissan Mitsubishi.

viewscnt
Afla mai multe despre
fiat chrysler
fca
fca fuziune renault