Șeful VW Group susține că dezvoltarea celor 80 de mașini electrice va avea nevoie de fonduri mai mari decât s-a estimat

Șeful VW Group susține că dezvoltarea celor 80 de mașini electrice va avea nevoie de fonduri mai mari decât s-a estimat
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 17 sep 2018

Volkswagen Group avertizează că procesul de trecere la vehicule electrice va costa mai mult decât a fost estimat, compania având nevoie de o mai mare profitabilitate pentru a genera fondurile necesare.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Șeful Volkswagen Group, Herbert Diess, a ținut să avertizeze că are nevoie de mai mulți bani pentru a finanța dezvoltarea de noi modele electrice și de versiuni cu propulsie electrică ale modelelor existente, potrivit Automotive News. În total, compania și-a planificat circa 300 de modele electrice pentru toate mărcile din portofoliu, versiuni derivate din gama actuală, care ar urma să primească și motorizări cu propulsie electrică. În plus, mărcile grupului pregătesc nu mai puțin de 80 de modele noi, construite pe platforme noi, dedicate vehiculelor electrice.

Inițial, șefii VW Group au estimat la 20 de miliarde de euro costurile pentru dezvoltarea acestui val de mașini electrice în următorul deceniu, dar Herbert Diess consideră că suma este departe de a fi suficientă. Mesajul este adresat cel mai probabil acționarilor, care vor trebui să accepte reducerea profiturilor prin creșterea investițiilor, dar și angajaților, care ar trebui să se limiteze în solicitările anuale de creștere a salariilor.

Herberrt Diess a mai făcut o remarcă importantă. El a declarat că unii dintre competitori „au făcut progrese mai mari”, cu referire la dezvoltarea de vehicule electrice.

Herbert Diess, CEO-ul VW Group, a mai spus că marja de profit a companiei trebuie să fie ridicată, pentru a exista finanțare suficientă a investițiilor. El a explicat că un profit de 5-6 procente lasă loc de investiții, dar pentru a avea și rezerve în cazul unei crize este nevoie de 7-8%.

Audi a lansat producția SUV-ului electric e-tron, în fabrica din Bruxelles. Premiera mondială - peste 2 săptămâni. Clienții nerăbdători, inclusiv din România, au putut rezerva online CITEȘTE ȘI Audi a lansat producția SUV-ului electric e-tron, în fabrica din Bruxelles. Premiera mondială - peste 2 săptămâni. Clienții nerăbdători, inclusiv din România, au putut rezerva online

Volkswagen Group va lansa săptămâna viitoare, în San Francisco, primul vehicul complet electric, dezvoltat pe propria platformă: Audi e-tron, un SUV care va încerca să concureze cu Tesla Model X. Cei de la Audi și-au disputat întâietatea la lansare cu Mercedes-Benz, care a prezentat cu doar două săptămâni înainte SUV-ul EQC. Eforturile celor două mărci au fost depășite însă, încă de la începutul anului, de Jaguar, care a lansat deja pe piață noul I-Pace, primul SUV european propulsat exclusiv electric.

Marca VW pregătește propriile modele, ID, ID Crozz și ID Buzz, care se află în prima linie de lansări a grupului, în perioada următoare. 

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
volkswagen
masini electrice
herbert diess
audi
e-tron