Skoda a preluat oficial toate activitățile VW din India, în speranța că va reuși creșterea cotei de piață

Skoda a preluat oficial toate activitățile VW din India, în speranța că va reuși creșterea cotei de piață
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 7 oct 2019

Toate subsidiarele VW Group din India, Volkswagen India Private Limited (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Limited (NSC) și ŠKODA AUTO India Private Limited (SAIPL), s-au reunit într-o singură companie , ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited (SAVWIPL), în cadrul proiectului INDIA 2.0, inițiat de grupul Volkswagen pe piața din India.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Skoda a preluat toate activitățile derulate de VW Group în India, după ce toate autorizațiile și aprobările, inclusiv cele dininteriorul companiei, au fost obținute, potrivit unui anunț oficial. Noua compania care va fi operată de marca cehă va fi condusă de Gurpratap Boparai și va avea sediul în Pune, Maharashtra. Va avea două facilități de producție, în Pune și Auragabad, și un sediu regional în Mumbai, New Delhi, la care se adaugă diferite locații în restul țării.

Proiectul inițiat de VW Group se numește INDIA 2.0 și are ca scop creșterea business-ului din această țară. „Această fuziune crează una dintre cerințele-cheie pentru a lucra mai eficient la toate nivelurile și pentru atinge scopul pe termen lung: câștigarea unei cote de piață semnificative pentru Volkswagen și Skoda până în 2025”, a spus Bernhard Maier, CEO Skoda. Noua entitate va participa cu întreg portofoliul de modele la salonul auto din Delhi, în februarie.

Compania cehă a demarat procesul de dezvoltare a unei noi platforme, MQB A0-IN, o versiune low-coast a platformei comune a grupului care să fie folosită pentru modele sub-compacte, dar care trebuie să îndeplinească două condiții esențiale: să aibă un cost redus, care să permită comercializarea mașinilor la un preț competitiv pe piața locală, și să respecte noile norme de siguranță ce intră în vigoare în 2020.

 VIDEO Ford a introdus în premieră „coboții” în locul oamenilor. Vor fi aduși și la Craiova CITEȘTE ȘI VIDEO Ford a introdus în premieră „coboții” în locul oamenilor. Vor fi aduși și la Craiova

În prezent, situația pieței auto din India nu este una promițătoare, vânzările aflându-se în declin de câteva luni. Grupul Volkswagen nu se află printre principalii jucători de pe piață, având o cotă de numai 2,77% (0,59 - Skoda și 1,18 VW). În luna august, Skoda a înmatriculat numai 1.164 de autovehicule, mai puține decât în august 2018 cu peste 12%. La fel și VW, care și-a diminuat vânzările în august cu aproape 20% față de luna similară din 2018.

Suzuki Maruti domină vânzările din India cu aproape 50% din înmatriculări, fiind urmată la mare distanță de coreenii de la Hyundai - Kia, care sunt cei mai mari câștigători, din ultimii doi ani (au crescut două puncte procentuale, la aproape 20% din piață).

Recent, Ford și Mahindra au semnat un acord prin care își unesc forțele pe piața indiană, într-o nouă companie de tip joint-venture. Anterior, Suzuki și Toyota au semnat de asemenea un parteneriat mai amplu, care cuprinde și India.

viewscnt
Afla mai multe despre
skoda india
vw india
fuziune skoda vw india
platforma mqb a0