STUDIU Jumătate dintre femeile care vor o mașină second hand preferă modele de oraș, bărbații - modele de familie

STUDIU Jumătate dintre femeile care vor o mașină second hand preferă modele de oraș, bărbații - modele de familie
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 mar 2017

Circa jumătate dintre femeile care utilizează platforma de anunțuri auto Autovit.ro preferă mașinile de oraș și se consultă cu partenerii în vederea achiziției, în timp ce bărbații caută cu preponderență modele dedicate familie (42,5%), pun un accent mai mare pe confort, însă doar o treime cer părerea partenerei referitoare la modelul ales, indică un studiu realizat de cea mai mare platformă online de comerț auto second hand.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Autovit.ro a realizat un studiu asupra modului în care femeile și bărbații achiziționează mașini rulate, pe un eșantion format din peste 15.000 de utilizatori ai platformei, în perioada ianuarie-februarie 2017, scrie News.ro.

Studiul evidențiază că atât femeile, cât și bărbații consideră prețul ca principal criteriu de selecție în cazul achiziției unei mașini rulate. În afara prețului însă, selecția automobilului preferat este privită oarecum diferit de reprezentanții celor doua sexe.

Astfel, femeile aleg mașina în primul rând după preț - peste 78% dintre cele care au răspuns la chestionare au menționat acest criteriu -, urmat de vechimea mașinii (pe care 55% dintre ele o consideră importantă) și consum (45%), marca automobilului fiind abia al patrulea criteriu ca importanță în selecție (38%).

Noi detalii despre taxarea mașinilor cu stickere: Impozit mai mare pentru mașini poluante CITEȘTE ȘI Noi detalii despre taxarea mașinilor cu stickere: Impozit mai mare pentru mașini poluante

Bărbații sunt la fel de atenți la preț (78% dintre ei au menționat prețul ca și criteriu de selecție), dar vechimea (51%) și marca (49%) sunt mai importante pentru ei decât consumul.

Printre celelalte aspecte luate în considerare în selectarea unei mașini rulate, atât în cazul femeilor, cât și al bărbaților se mai numără puterea motorului, culoarea și costul întreținerii.

Peste 51% dintre femei aleg să se consulte cu partenerul înainte să cumpere o mașină și peste 30% merg să ceară sfatul unui mecanic. Între timp, 40% dintre bărbați aleg sa se consulte mai întâi cu un mecanic și doar 33% discută cu partenera.

Dacă ar fi să aleagă trei criterii importante de care țin cont când aleg o mașină, 55% dintre femei ar alege ca  automobilul lor să fie economic, 45,8% își doresc să fie accesibil la cumpărare și 43,7% votează petru confort.

Bărbații pun mai mult preț pe confort, astfel că 48% dintre aceștia își doresc în primul rând ca mașina cumpărată să fie confortabilă, fiabilă (42%) și economică (41%).

Autovit.ro aparține grupului Naspers și este cea mai mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second hand. Platforma este activă o experiență de peste 15 ani pe piața de profil.

viewscnt
Afla mai multe despre
autovit.ro
masini second hand