Platforma Uber a anunțat că lansează un ghid care va permite eliminarea din aplicație a utilizatorilor care primesc constant feedback negativ.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Compania are deja un proces prin care elimină șoferii cu un rating slab, scrie News.ro.
”Avem deja un proces prin care îi eliminăm din platformă pe acei puțini șoferi cu un rating slab. Iar astăzi lansăm un sistem cu ajutorul căruia să îndepărtăm utilizatorii care primesc feedback negativ constant și prin care să arătăm șoferilor parteneri că suntem și de partea lor. Asigurăm, astfel, calitatea comunității noastre”, a spus Nicoleta Schroeder, Manager General Uber România.
Atunci când utilizatorii primesc în mod constant feedback negativ și evaluări slabe, aceștia vor primi o notificare în aplicație, alături de sugestii de îmbunătățire.
”În cazul în care feedback-ul negativ continuă, următorul pas va fi suspendarea temporară a contului, pentru o săptămână. Dacă situația se repetă, există posibilitatea dezactivării definitive”, se arată în comunicat.
Șoferii parteneri sunt evaluați după o serie de criterii: dacă au oferit asistența cerută de utilizator, dacă întreaga călătorie s-a desfășurat în siguranță, dacă au tratat călătorul cu respect și l-au făcut să se simtă confortabil etc. Însă, evaluările funcționează și vice-versa, iar șoferii evaluează utilizatorii la finalul curselor.
”Responsabilitatea lor presupune să trateze atât șoferul, cât și automobilul acestuia cu respect, să nu-i ceară să depășească limita de viteză din cauza unor posibile întârzieri și să nu fie nepoliticoși sau abuzivi față de șoferii parteneri. Uber nu încurajează astfel de comportamente din partea șoferilor, dar nici a călătorilor”, se arată în comunicat.