Cartloop, un start-up în eCommerce, atrage o finanțare de 300.000 euro din partea GapMinder și vizează extinderea pe plan global

Cartloop, un start-up în eCommerce, atrage o finanțare de 300.000 euro din partea GapMinder și vizează extinderea pe plan global

Andrei Negrău și Lisa Popovici

Profit.ro
Profit.ro
scris 29 sep 2020

Cartloop, un start-up care ajută magazinele online să își optimizeze vânzările și relația cu clienții prin mesaje text, a atras o investiție de 300.000 euro din partea fondului GapMinder VC și o contribuție de tip angel investment din partea lui Cristian Tamaș, co-fondator al TypingDNA. Suma va fi utilizată pentru optimizarea soluției, fondatorii vizând atragerea de clienți noi și extinderea pe plan global.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Platforma Cartloop a fost lansată de Andrei Negrău și Lisa Popovici, în luna aprilie a acestui an, cu intenția de a aduce experiența online mai aproape de cea dintr-un magazin fizic.

Fostul manager al Spitalului ”Nicolae Malaxa” din Capitală Florin Secureanu, trimis în judecată în dosarul în care este acuzat de cinci infracțiuni de abuz în serviciu CITEȘTE ȘI Fostul manager al Spitalului ”Nicolae Malaxa” din Capitală Florin Secureanu, trimis în judecată în dosarul în care este acuzat de cinci infracțiuni de abuz în serviciu

Platforma Cartloop este utilizată de sute de clienți din Statele Unite, Canada, Marea Britanie și Australia. Fondatorii intenționează ca din 2021 să se dezvolte la nivel global. Extinderea va începe cu Europa, primele țări vizate fiind Spania, Franța și Germania.

Cartloop este o platformă de marketing conversațional care ajută comercianții online să îi convingă pe clienți să cumpere produsele din “coș” în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Platforma  a dezvoltat o tehnologie care automatizează și personalizează procesul prin care clienții primesc răspuns la întrebări precum: „Produsul are garanție?”; „Cum funcționează produsul?”; „Pot să-l returnez dacă nu mi se potrivește sau nu îmi place?”. Întregul proces este realizat cu o intervenție umană minimală. Mai exact, când un client care își oferă acordul pentru a primi suport și marketing prin SMS începe procesul de finalizare a comenzii, dar abandonează, Cartloop îl contactează printr-un mesaj text pentru a înțelege motivul renunțării și pentru a-l putea asista dacă e nevoie.

Google Meet aduce funcția de estompare a zgomotelor pe Android și iOS CITEȘTE ȘI Google Meet aduce funcția de estompare a zgomotelor pe Android și iOS

Cartloop are o echipă remote în România și Statele Unite, iar în lunile următoare vrea să recruteze specialiști în zona de development, product design și marketing.

“Marketingul prin SMS are deseori o conotație negativă pentru că brandurile folosesc de ani de zile tehnologia într-un mod limitat. Companiile trimit mesaje text precum trimit campanii de email: în mod automat, fără a adăuga componenta umană. Folosind Cartloop, magazinele online poartă conversații cu fiecare client în parte, fără a fi nevoie sa investească în echipa de suport și vânzări — lucru care nu a fost posibil până acum. Imaginați-vă că trimiteți un SMS brandului preferat și că primiți raspuns imediat - ca și cum ați vorbi cu cel mai bun prieten. Viitorul în eCommerce înseamnă construirea unei relații personale cu clienții și tocmai aceasta este ideea din spatele Cartloop. Investiția Gap-Minder ne va ajuta să construim o platformă de marketing care aduce un plus experienței de shop-ping online”, afirmă Andrei Negrău, co-fondator și CEO al Cartloop.

Clienții Cartloop sunt magazine mici și mijlocii din domenii precum fashion, electronice, gadgeturi, nutriție sau food delivery. Aplicația se integrează cu un singur click în platforma Shopify, dar fondatorii își doresc ca la începutul anului viitor să fie disponibilă și pentru Magento, BigCommerce și WooCommerce.

„Pentru 2021 ne dorim să ajungem să avem peste 2.000 de clienți din toată lumea. Avem în vedere o nouă rundă de finanțare pentru perioada următoare, dar, până atunci, ne concentrăm pe dezvoltarea platformei“, spune Lisa Popovici, co-fondator Cartloop.

GapMinder este un fond de capital de risc de 45 de milioane de dolari care investește în companii de tehnologie create în România și în Europa Centrală, care cresc rapid la nivel internațional și se află în faza de Seed sau Serie A. Partenerii GapMinder au o abordare directă ca investitori, ajutând companiile să crească prin consultanță strategică și implicare directă în organizarea operațională, guvernanța corporativă și disciplina financiară. Portofoliul GapMinder include companii precum FintechOS, TypingDNA, SmartDreamers, Deepstash, Frisbo, Machinations, Soleadify or Innoship.

viewscnt
Afla mai multe despre
cartloop
ecommerce
gapminder