Directimo începe o nouă rundă de finanțare tip seed pentru extindere pe primele piețe internaționale - Dubai și Costa del Sol

Directimo începe o nouă rundă de finanțare tip seed pentru extindere pe primele piețe internaționale - Dubai și Costa del Sol

Matei Maloș

Profit.ro
Profit.ro
scris 25 iul 2022

Startup-ul tech românesc Directimo începe o nouă rundă de finanțare tip seed, în valoare de 1 milion de euro, din care o alocare de aproximativ 70% este deja confirmată de parteneri de business și investitori de tip business angels.   

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Noua rundă de investiție va avea rolul de a asigura fondurile necesare extinderii pe primele piețe internaționale, Dubai și Costa del Sol, precum și pentru adaptarea, scalarea și optimizarea tehnologiei. Astfel, 40% din fonduri vor fi destinate susținerii activității echipei internaționale, 20% vor fi folosite pentru dezvoltarea produsului (sistemul de prospectare și management al ofertelor) și 40% pentru dezvoltarea tehnologiei (sistemul de matchmaking și optimizarea interfețelor pentru cumpărători și brokeri).

Orange România face primul pas spre fuziunea cu fostul Telekom România Communications CITEȘTE ȘI Orange România face primul pas spre fuziunea cu fostul Telekom România Communications

Procesul de finanțare a început în luna iulie și este prevăzut să se închidă în luna septembrie.

Cu o experiență de 16 ani în antreprenoriat și imobiliare, Matei Maloș a creat Directimo împreună cu Alexandru Dan, fost CTO al eMag, și o echipă experimentată în tech marketing, management și vânzări. 

Dezvoltarea companiei Directimo s-a realizat organic și a implicat investiții de peste 1 milion de euro până în prezent. În anul 2021, vânzările totale, ce reprezintă comisioanele generate prin platforma Directimo, au depășit 1,7 de milioane euro în România.  

Grupul german Xella vinde din nou în România CITEȘTE ȘI Grupul german Xella vinde din nou în România

“Prin dimensiunea pieței pe care o țintim, vom accelera dezvoltarea companiei pe piețele internaționale și vom investi în dezvoltarea tehnologiei pentru cumpărători și brokeri”, spune Matei Maloș, CEO și co-fondator Directimo.

Pentru dezvoltarea instrumentelor de prospectare, investițiile vor totaliza peste 500.000 euro până în anul 2024.

viewscnt
Afla mai multe despre
directimo
angels