Electronic Arts România a lansat o campanie pentru atragerea de noi angajați

Electronic Arts România a lansat o campanie pentru atragerea de noi angajați
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 ian 2020

Electronic Arts România, una dintre principalele companii de tehnologie și producătoare de jocuri video din lume și din România, a anunțat, miercuri, că a lansat o campanie de ”employer branding” pentru atragerea de noi angajați.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Prin campania „Unique Together”, compania, alături de agenția Golin, invită experții în tehnologie și creații interactive să se alăture studioului de dezvoltare din București. Conceptul este construit pe baza unor insight-uri desprinse din stilul de lucru și hobby-urile echipei EA România, iar campania combină abordarea creativă a acestora cu tactici targetate, scrie News.ro.

”Ne adresăm celor pentru care pasiunea pentru tehnologie și/sau jocuri nu are limite, acesta fiind numitorul comun care leagă atât de bine echipa EA România și care ne permite să le oferim jucătorilor din întreaga lume cele mai bune experiențe interactive posibile”, a spus Andrei Lăzărescu, Senior Producer în cadrul EA România.

Tokinomo, un startup local care a dezvoltat o soluție de promovare a produselor în magazin, atrage o nouă finanțare CITEȘTE ȘI Tokinomo, un startup local care a dezvoltat o soluție de promovare a produselor în magazin, atrage o nouă finanțare

Conceptul campaniei a fost dezvoltat de Golin, având la bază informații obținute dintr-un sondaj realizat în cadrul EA România, care a evidențiat diversitatea hobby-urilor angajaților și, deopotrivă, pasiunea lor comună pentru jocuri și tehnologie.

”Prin această campanie, ne-am dorit să ajungem la o audiență care poate rezona cu diversitatea și particularitățile sutelor de specialiști din EA România. Obținerea insight-urilor a fost un proces de care ne-am bucurat din plin și am fost încântați să vedem deschiderea, sinceritatea și, adesea, simțul umorului echipei EA România”, a declarat Florin Merlă, Senior Manager, Golin.

Vizualurile campaniei de recrutări au avut la bază pasiuni reale, precum pescuitul, mașinile sau jocurile de societate, extensii ale pasiunilor inginerilor, producătorilor, artiștilor și celorlalți specialiști EA România. Aceleași vizualuri stau la baza paginii online dedicate înscrierilor disponibile în cadrul diviziei EA Sports, care continuă linia vizuală și abordarea conceptului „Unique Together”.

Componentele media ale campaniei „Unique Together” au fost realizate de Initiative, iar site-ul dedicat al campaniei de recrutări a fost realizat cu sprijinul MullenLowe Profero. Golin coordonează, începând cu 2018, comunicarea corporate și de brand desfășurată de Electronic Arts România, cu accent pe recrutarea de talent tech și employer branding.

viewscnt
Afla mai multe despre
electronic arts
angajati