Vânzările grupului MOL în România au crescut cu 17% în anul 2015

Vânzările grupului MOL în România au crescut cu 17% în anul 2015

Sursa foto: Profit.ro / Laszlo Raduly

Profit.ro
Profit.ro
scris 24 feb 2016

Grupul petrolier ungar MOL, al patrulea distribuitor de carburanți din România, a anunțat, miercuri, că vânzările de carburanți, GPL și lubrifianți de pe piața locală au crescut anul trecut cu 17% comparativ cu anul precedent, până la 586.000 de tone, în special ca urmare a extinderii rețelei de benzinării.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În 2014, vânzările grupului MOL în România au fost de 501.000 tone. În 2015, grupul MOL și-a extins semnificativ rețeaua, până la aproape 200 de unități, după ce a achiziționat rețeaua de 42 de benzinării Agip din România, scrie News.ro

"Pe ansamblul anului anterior, vânzările de motorină au avansat cu 15%, la 419.000 tone, în timp ce vânzările de benzină au urcat cu 18%, la 152.000 tone.  În trimestrul al patrulea al anului 2015, vânzările retail ale grupului MOL în România au crescut cu 20% în volum comparativ cu același interval al anului 2014, la 153.000 tone", se precizează în comunicatul grupului. 

La nivelul întregului grup, MOL a înregistrat anul trecut vânzări mai mari cu 11% față de anul precedent, până la 3,9 milioane de tone.

Grupul MOL, cu afaceri în mai multe țări din Europa Centrală și de Est, este al patrulea jucător pe piața distribuției de carburanți din România, după OMV Petrom, Rompetrol și Lukoil. 

viewscnt
Afla mai multe despre
mol
gpl