Afacerile NN Asigurări au crescut cu 2,6% în T1, la 157,4 mil. lei

Afacerile NN Asigurări au crescut cu 2,6% în T1, la 157,4 mil. lei
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 26 mai 2016

NN Asigurări de Viață a încheiat primul trimestru al acestui an cu venituri din prime de 157,4 milioane de lei, în creștere cu 2,6% față de martie 2015, pe fondul creșterii interesului clienților noi pentru planurile financiare de protecție, a anunțat compania.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

“Primele trei luni din 2016 au adus pentru NN evoluții pozitive ale indicatorilor specifici liniilor de business pe care le administrăm. Asigurările de viață cu componentă de protecție au fost mai degrabă preferate de clienții noștri, numărul celor care au achiziționat un astfel de produs în primele trei luni ale acestui an crescând cu 85% comparativ cu 2015”, a declarat directorul general al companiei, Marius Popescu.

El a adăugat că primul trimestru al acestui an a fost marcat de intrarea NN pe piața asigurărilor de sănătate, toate inițiativele de dezvoltare a business-ului fiind concentrate în jurul acestei soluții financiare de protecție în cazul apariției problemelor medicale.

La finele lunii martie, NN Asigurări de Viață administra active financiare de 3,1 miliarde de lei, cu 6,3% mai mult față de primele trei luni din anul precedent.

Prima brută medie de asigurare pentru contractele încheiate în primele trei luni din 2016 s-a cifrat la aproximativ 1.850 de lei, nivel similar cu cel înregistrat în aceeași perioadă a anului precedent.

În schimb, suma asigurată medie a fost de 75.176 lei în primul trimestru, cu 39% mai mare față de primele trei luni din 2015. 

Asigurătorul a plătit asiguraților indemnizații pentru evenimente asigurate de 8,2 milioane de lei în perioada ianuarie-martie a acestui an, comparabil cu nivelul din perioada similară a anului precedent.

Pentru polițele ajunse la finalul perioadei contractuale, NN a plătit clienților suma de 28,1 de milioane de lei, cu aproximativ 10% mai mult decât în 2015.

În același timp, valoarea plătită pentru contractele răscumpărate sau reziliate în primul trimestru din 2016 a scăzut cu 5%, la 42,4 de milioane de lei.

Asigurătorul și-a început activitatea pe piața locală în ianuarie 1997 sub denumirea Nederlanden Asigurări de Viață.

Cu o cotă de piață de peste 30% în 2015, NN Asigurări de Viață este cel mai mare asigurător de profil din România.

Principalii concurenți ai NN Asigurări de Viață sunt Metropolitan Life Asigurări si BCR Asigurări de Viață.

viewscnt
Afla mai multe despre
nn asigurari
subscrieri
despagubiri