Banca Transilvania „a angajat” robotul Livia pentru comunicarea cu clienții pe Facebook și Skype

Banca Transilvania „a angajat” robotul Livia pentru comunicarea cu clienții pe Facebook și Skype

Livia de la BT are și poză.

Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 9 mai 2017

Clienții vor putea afla situația conturilor și serviciilor de la Banca Transilvania prin intermediul Facebook Messenger și Skype unde vor intra în legătură cu botul Livia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Robotul, dezvoltat de cea de-a doua bancă din sistem după active, oferă non-stop informații care anterior puteau fi obținute de la angajații din sucursale sau prin call-center, cum ar fi IBAN-ul și soldul conturilor curente, sumele de plată aferente cardurilor de credit, numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR, detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar, potrivit unui comunicat de presă.

Pentru a intra în legătură cu botul, clienții au nevoie de codul unic de identificare, care se găsește în extrasul de cont au poate fi obținut telefonic sau la agenții, și de un cod care va fi primit pe telefon. Clienții trebuie să dea like paginii Livia de la BT și să selecteze opțiunea de messenger apoi să urmeze pașii din căsuță pentru înregistrare. În cazul Skype, botul trebuie adăugat în lista de contacte.

“Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face încă un pas spre digitalizare, conferind clienților mobilitate și economie de timp”, se arată în comunicat.

BT are circa 2,2 milioane de clienți.

Boții sunt folosiți de câțiva ani în străinătate pentru discuțiile cu clienții, astfel că băncile pot concedia din angajații din call-center. Aceștia sunt folosiți din ce în ce mai mult și în departamentele de conformitate.

Banca rusească Sberbank a introdus un bot capabil să proceseze plângerile clienților, inovație care a dus la concedierea a 3.000 de angajați.

JP Morgan a dezvoltat un sofware capabil să proceseze contractele de credit de zeci de mii de ori mai rapid decât angajații și cu mai puține erori.

Sindicaliștii din bănci se plângeau recent de perspectiva digitalizării în sistemul bancar, care va duce la tot mai multe disponibilizări.

viewscnt
Afla mai multe despre
livia de la bt
banca transilvania
robot livia