BCR și Visa au lansat un joc online interactiv cu premii

BCR și Visa au lansat un joc online interactiv cu premii
scris 11 nov 2020

Banca Comercială Română și Visa lansează un program în aplicația George prin care clienții vor putea obține peste 3.000 de premii printr-un joc online interactiv.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Clienții trebuie să aibă un cont curent cu card Visa atașat, obținut prin intermediul procesului integral online de la BCR, arată banca într-un comunicat de presă.

La fiecare plată de 30 de lei, realizată online sau prin aparatele POS cu unul dintre cardurile Visa, clienții BCR vor putea juca „Învârte Roata!” în cadrul extensiei Visa Play & Explore. Vor avea astfel posibilitatea de a obține piese de puzzle sau premii instant constând în vouchere. Participanții la jocul digital vor putea completa apoi trei puzzle-uri, fiecare fiind compus din nouă piese. După ce finalizează toate cele trei puzzle-uri, vor avea șansa să se înscrie la o tombolă care oferă 10 smartphone-uri Samsung S20. Nu există piese duble, astfel încât jucătorii pot colecționa doar piese de puzzle diferite după ce s-au distrat cu „Învârte Roata!”.

Cu afaceri sporite, Prefab își reduce drastic din cheltuieli și obține la 9 luni unul din cele mai mari câștiguri din ultimii ani. Acțiunile explodează pe bursă CITEȘTE ȘI Cu afaceri sporite, Prefab își reduce drastic din cheltuieli și obține la 9 luni unul din cele mai mari câștiguri din ultimii ani. Acțiunile explodează pe bursă

"Românii plătesc mult mai des cu cardul și alte dispozitive mobile, precum telefoane, tablete sau ceasuri inteligente, în detrimentul plăților cu numerar. La ora actuală, patru din cinci tranzacții prin card sunt plăți la comercianți, fie în magazine sau în mediul online, iar această tendință s-a intensificat în contextul pandemiei, când clienții s-au orientat tot mai mult către plățile contactless și online. Ne dorim să încurajăm acest comportament și să-i recompensăm cu premii și surprize pe cei care își folosesc cardurile Visa pentru a plăti, oferindu-le în același timp o experiență unică și distractivă prin intermediul programului de gamification lansat împreună cu BCR", a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.  

Posesorii cardurilor de debit Visa Classic și Visa Platinum și cei ai cardurilor de credit Visa Classic, precum și clienții BCR care vor aplica pentru carduri Visa de acest tip în perioada campaniei sunt eligibili să participe la campanie. Există anumite tranzacții - retrageri de numerar, pariuri, transferuri și tranzacții de cazino - care nu sunt eligibile pentru campanie

Gamificationul este o metodă care presupune folosirea de elemente și principii de joc în scopuri de învățare sau de marketing, iar Descoperă Lumea BCR Visa este primul program de gamification digital din banking, anunță banca. Campania este derulată de BCR și Visa exclusiv digital, fiind disponibilă în perioada 9 noiembrie 2020 - 31 ianuarie 2021.

BCR anunța recent că a ajuns la peste 1 milion de utilizatori activi ai platformei George.

viewscnt
Afla mai multe despre
bcr
visa