Clienții BCR sunt vizați în ultima perioadă de tentative de fraudă în mediul online, atacatorii copiind identitatea vizuală și elementele de design ale băncii și creând niște siteuri-clonă, care arată similar cu cel original, dar care sunt găzduite pe domenii cu denumiri total diferite de cel al băncii, atenționează Directoratul Național de Securitatea Cibernetică.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
"DNSC și BCR atrag atenția utilizatorilor cu privire la propagarea unor astfel de atacuri de tip #phishing prin intermediul e-mail-ului și fac un apel la vigilență și răbdare, atunci când se activează în mediul online. În astfel de cazuri, este important ca utilizatorii să facă o serie de verificări simple, atunci când primesc un astfel de mesaj care pare a veni din partea băncii, pași prin care pot identifica astfel de capcane", precizează reprezentanții DNSC.
CITEȘTE ȘI GALERIE FOTO Samsung anunță smartphone-urile Galaxy A34 și A54Experții în securitate cibernetică fac o serie de recomandări: Verificați adresa de e-mail de pe care a fost trimis acel e-mail! În acest caz, denumirea adresei poate conține termenul "BCR", dar formatul oficial folosit de bancă este exemplu@bcr.ro; Citiți cu atenție textul mesajului, pentru că atacatorii pot face uneori greșeli gramaticale sau de exprimare în limba română, greșeli pe care o astfel de organizație nu le face în mod uzual, în relația cu clienții; Nu deschide link-urile din e-mail, fără a le verifica în prealabil cu o soluție de securitate, pentru că de obicei banca nu solicită niciodată actualizarea datelor printr-un link și nu vor bloca sau dezactiva cardul sau contul unui client fără un motiv întemeiat sau fără acordul său - mai mult, majoritatea băncilor nu mai transmit e-mail-uri cu link-uri.