Toate serviciile Raiffeisen Bank au revenit la normal, inclusiv internet și mobile banking. O pană de curent defectase plata cu cardul și retragerile de la ATM

Toate serviciile Raiffeisen Bank au revenit la normal, inclusiv internet și mobile banking. O pană de curent defectase plata cu cardul și retragerile de la ATM
Profit.ro
Profit.ro
scris 21 oct 2017

Toate serviciile Raiffeisen Bank au revenit la normal, în jurul orei 13:45, banca anunând că inclusiv servicile de internet și mobile banking au fost repuse în funcțiune. Majoritatea serviciilor Raiffesen Bank, inclusiv tranzacțiile cu cardul sau prin ATM, erau indisponibile sâmbătă dimineață, banca invocând, în comunicările către clinți, drept cauză o pană de curent din nordul Capitalei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

Un defect în rețeaua de electricitate din zona București, la ora 4:32 a acestei dimineți, și nu în instalațiile E-Distribuție Muntenia, a condus la indisponibilitatea serviciilor bancare ale Raiffeisen la primele ore ale zilei, a precizat, pentru Profit.ro, compania de distribuție.

Raiffeisen a arătat că, la producerea penei de curent, urmată de fluctuații de tensiune, comutarea automată pe generatoare nu a funcționat, din cauza defectării unor componente de automatizare, care au trebuit înlocuite și repornite manual.

Paul Anghel, directorul general al ANPC: La acest moment există o problemă de imagine pentru întreg sistemul bancar. Băncile trebuie să își modifice atitudinea și abordarea față de clienți CITEȘTE ȘI Paul Anghel, directorul general al ANPC: La acest moment există o problemă de imagine pentru întreg sistemul bancar. Băncile trebuie să își modifice atitudinea și abordarea față de clienți

Tranzactiile prin card, ATM si POS au putut fi reluate de la ora 9:00.

La ora 9:58, site-ul băncii a redevenit funcțional, după ce, începând cu ora 9:20, clienții au putut suna și primi consultanță de la serviciul call-center (*2000).  

La ora 07:00, acest serviciu nu era disponibil. De-abia la ora 08:23, banca a transmis un mesaj clienților pe aplicația de messenger a Facebook, prin care informa că “în urma penei de curent de astăzi, din nordul capitalei, întâmpinăm un incident din cauza căruia, momentan, nu funcționează următoarele servicii: call-center, aplicațiile online banking, tranzacțiile cu cardul sau prin ATM. Lucrăm la remedierea cât mai rapidă a situației și vom reveni cu update-uri pe pagina de Facebook. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.”

Toate serviciile Raiffeisen Bank au revenit la normal, inclusiv internet și mobile banking. O pană de curent defectase plata cu cardul și retragerile de la ATM

Potrivit angajaților serviciului Call Center ai E-Distribuție, care asigură distribuția de electricitate în zona București, în Nordul capitalei au avut loc doar câteva intervenții minore, din care majoritatea planificate.

Toate serviciile Raiffeisen Bank au revenit la normal, inclusiv internet și mobile banking. O pană de curent defectase plata cu cardul și retragerile de la ATM

Toate serviciile Raiffeisen Bank au revenit la normal, inclusiv internet și mobile banking. O pană de curent defectase plata cu cardul și retragerile de la ATM

În urmă cu aproximativ un an a avut loc un incident similar și la ING Bank.

viewscnt
Afla mai multe despre
raiffeisen
avarie
e-distributie
card
atm