Credit Europe Bank România - profit net de 70 milioane de lei în 2021. Adopția digitală în rândul clienților este în creștere

Credit Europe Bank România - profit net de 70 milioane de lei în 2021. Adopția digitală în rândul clienților este în creștere
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 mai 2022

Profitul net de 70 milioane lei înregistrat de Credit Europe Bank România în anul 2021 vine în mare parte pe fondul majorării cifrei de afaceri a cardurilor de credit, dar și al scăderii cheltuielilor operaționale.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În perioada ianuarie – decembrie 2021, activele băncii au atins valoarea de 4.3 miliarde de lei, în creștere față de anul 2020, în timp ce portofoliul de credite a atins nivelul de 2 miliarde lei și depozitele atrase de bancă au crescut la valoarea la 2,5 miliarde lei. Venitul total al băncii pentru anul 2021 a fost 214 milioane lei, înregistrând o ușoară creștere de 2,8% față de aceeași perioadă a anului 2020. Pe de altă parte, cheltuielile operaționale au scăzut cu 39,6%, ajungând la 137 milioane lei la finalul anului 2021.

Creștere cu 35,56% a înmatriculărilor de autoturisme noi în România, în primele patru luni CITEȘTE ȘI Creștere cu 35,56% a înmatriculărilor de autoturisme noi în România, în primele patru luni

Rezultatele băncii au marcat o creștere constantă și stabilă în ultimii ani datorită serviciilor și principalelor produse, Credit Europe Bank Romania consolidându-și astfel mai multe direcții de business: cardurile de credit – CardAvantaj fiind primul card de cumpărături de pe piața autohtonă -, depozitele și creditele corporate. Cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 9,7% în 2021 comparativ cu 2020, iar vânzările prin POS-urile Băncii au crescut, de asemenea, cu 9%.

„Adopția digitală în rândul clienților băncii este în creștere stabilă datorită atât aplicației mobile AVANTAJ2go, cât și metodelor de plată contactless Apple Pay, Google Pay, gadgeturilor – sticker + brățară - AVANTAJ2go și OPTIMO2go și platformei îmbunătățite de Internet Banking”, a declarat Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

viewscnt
Afla mai multe despre
credit europe bank românia
profit