Omniasig asigură Romaero în limita valorii de 650 milioane de dolari

Omniasig asigură Romaero în limita valorii de 650 milioane de dolari
scris 28 nov 2018

Compania de asigurări Omniasig, membră a grupului austriac Vienna Insurance Group, a anunțat, miercuri, că a fost realeasă drept asigurător pentru Romaero, companie specializată în întreținerea și repararea avioanelor de transport civile și militare, urmând să furnizeze servicii de asigurare în limita valorii de 650 milioane dolari pentru perioada 2018 – 2019.

Omniasig furnizează servicii de asigurare pentru Romaero, în cadrul poliței „Aviation Premises, Hangarkeeprs and Products Liability Insurance” (asigurarea de răspundere față de terți – răspunderi aeronautice privind activitățile desfășurate în locațiile asiguratului, a operatorilor de hangare și pentru produsele aeronautice) din primăvara acestui an, scrie News.ro.

Limita anterioară de răspundere era de 200 milioane dolari, dar aceasta a fost crescută după contractul încheiat între Romaero și Boeing. potrivit companiei.

PROFIT financial.forum - Teodorovici: Reglementările nu trebuie să afecteze competitivitatea instituțiilor financiare și nici capacitatea companiilor de a se finanța. Ce este pregătit pentru Președinția UE asigurată de România CITEȘTE ȘI PROFIT financial.forum - Teodorovici: Reglementările nu trebuie să afecteze competitivitatea instituțiilor financiare și nici capacitatea companiilor de a se finanța. Ce este pregătit pentru Președinția UE asigurată de România

”Necesitatea majorării acoperirii Romaero a survenit după semnarea unui contract de colaborare între companie și una dintre cele mai mari linii de aeronave comerciale din Europa. Astfel, din luna noiembrie, polița amintită, specifică producătorilor sau companiilor de mentenanță aeronave, ajunge la valoarea de 650 milioane de euro pentru a acoperi valorile necesare implicate de acordul de servisare a aeronavelor tip Boeing încheiat de Romaero cu producătorul american”, se arată în comunicat.

Omniasig evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS), validat la nivel internațional. ”Rezultatul NPS la nivel general a fost în intervalul ianuarie – septembrie 2018 de 85%, nivel similar cu cel înregistrat pe parcursul anului 2017”, se arată în comunicat.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
omniasig
romaero