Fondatorul Pony Car Sharing anunță la Profit Live: intrăm pe segmentul B2B și vrem extindere în alte țări. "În România este încă o frică de mașini electrice, suntem întrebați «dom'ne, dar, când plouă, nu te curentezi ?»"

Fondatorul Pony Car Sharing anunță la Profit Live: intrăm pe segmentul B2B și vrem extindere în alte țări. "În România este încă o frică de mașini electrice, suntem întrebați «dom'ne, dar, când plouă, nu te curentezi ?»"
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 30 mar 2018

Pony Car Sharing, firma care a dezvoltat sistemul de car sharing în Cluj-Napoca și în București, va intra pe segmentul B2B (Business to Business) printr-o serie de pachete dedicate angajatorilor și angajaților, intenționând totodată să lanseze serviciul și în alte orașe din țară, dar și din state din Europa de Est, precum Ungaria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

"Asta facem acum, dezvoltăm și partea de B2B, adică vom oferi companiilor posibilitatea să ofere angajaților utilizarea mașinilor, fie plătindu-le integral, fie dând niște reduceri angajaților. Vor fi niște pachete pentru B2B, deoarece acesta este trendul. În loc de flota pe care să o ai în sistem de leasing pentru firmă, poți să folosești genul ăsta de mașini pentru oamenii care se deplasează în oraș", a anunțat la ProfitLive fondatorul Pony Car Sharing, Demis Ghindeanu.

El a anunțat totodată că se gândește să lanseze serviciul și în alte orașe din țară, dar și din state din Europa de Est, precum Ungaria.

Pentru a intra pe break even, Ghindeanu a calculat că mai are nevoie de încă 3 ani.

FOTO Mega-proiectul imobiliar de aproape 1 miliard euro din Voluntari - relansat după 10 ani. Un fost partener de afaceri al lui Dinu Patriciu caută la Cannes investitori pentru \ CITEȘTE ȘI FOTO Mega-proiectul imobiliar de aproape 1 miliard euro din Voluntari - relansat după 10 ani. Un fost partener de afaceri al lui Dinu Patriciu caută la Cannes investitori pentru "noul oraș"

"La încărcare, cu mașini electrice e o mare problemă, deoarece sunt useri...am văzut că duc mașina lângă stație și totuși nu o pun la încărcat, adică o lasă pe locul de parcare, dar nu o pun la încărcat. Am observat că încă e o frică de tehnologia asta de mașini electrice. Toată lumea întreabă «dom'ne, dar când plouă, nu te curentezi ? Când ninge, ce se întâmplă ?»", a relatat Ghindeanu.

Sistemul Pony presupune o aplicație smartphone prin care un șofer poate găsi o mașină a firmei într-un anumit loc din oraș, mașină pe care o deschide cu telefonul mobil și pe care o poate lăsa la destinație, costul călătoriei fiindu-i retras automat de pe card. Cheile și actele mașinii se găsesc în torpedou.

În Cluj-Napoca, sistemul a fost lansat în urmă cu 3 ani, iar recent firma a intrat și în București.

Sistemul car sharing este gândit ca o alternativă la transportul în comun.

Și Banca Comercială Română a lansat oficial eGo, primul serviciul de car sharing 100% electric din București, furnizat de o bancă.

La rândul său, Porsche Finance Group România a lansat serviciul sharetoo, un serviciu de car sharing, destinat zonei corporate, care utilizează automobile ale grupului Volkswagen.

viewscnt
Afla mai multe despre
pony
ride sharing
cluj