FOTO Poșta Română lansează un nou serviciu. Clienții pot personaliza plicurile cu propriile imagini

FOTO Poșta Română lansează un nou serviciu. Clienții pot personaliza plicurile cu propriile imagini
scris 9 oct 2018

Poșta Română lansează MyLetter, un serviciu care oferă clienților posibilitatea de a-și personaliza, cu propriile imagini, plicuri de corespondență și de a le achiziționa online, de pe site-ul companiei.

Cu afaceri de peste 1 miliard de lei, Poșta Română este cel mai mare jucător local de profil, cu o rețea de 5.600 de unități teritoriale și peste 24.000 de angajați.

Compania este controlată de Ministerul Comunicațiilor – 93,52% și Fondul Proprietatea – 6,48%. În 2017, afacerile companiei au crescut cu 2%, la 1,126 miliarde de lei, iar profitul net a atins 13,92 milioane de lei, de la 10,45 milioane de lei în 2016.

FOTO IKEA lansează în România o colecție pentru persoanele cu animale de companie CITEȘTE ȘI FOTO IKEA lansează în România o colecție pentru persoanele cu animale de companie

Pentru acest an, compania și-a propus un profit brut de 7 milioane de lei la venituri totale de 1,195 miliarde de lei. Cheltuielile totale au fost estimate la 1,189 miliarde de lei.

FOTO Poșta Română lansează un nou serviciu. Clienții pot personaliza plicurile cu propriile imagini

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
posta romana
my letter