ABN Systems vizează noi nișe de business

ABN Systems vizează noi nișe de business
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 apr 2022

ABN Systems International, unul dintre liderii pieței de accesorii telecom și produse Smart Home din România, care deține brandul Tellur, a înregistrat o cifră de afaceri de 108,7 milioane de lei (22 de milioane de euro) în 2021, în creștere cu 16,2% comparativ cu 2020.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Profitul net a ajuns la 9,5 milioane de lei (1,9 milioane de euro), în creștere cu 67,8% în 2021 față de 2020. EBITDA a crescut cu 80,1%, ajungând la 12,4 milioane de lei (2,5 milioane de euro), comparativ cu anul anterior.

FOTO UiPath, cu acțiuni în cădere, aduce un ajutor lângă Dines CITEȘTE ȘI FOTO UiPath, cu acțiuni în cădere, aduce un ajutor lângă Dines

Segmentele B2B și online s-au aflat în topul creșterilor înregistrate de companie anul trecut, atât pe plan intern, cât și extern, compania obținând rezultate optime la toate direcțiile sale principale de business.

În ceea ce privește categoria de produse, cele mai vândute au fost cele din gama proprie, Tellur. Căștile Bluetooth, încărcătoarele auto și cablurile cu LED s-au aflat în topul vânzărilor din 2021, atât în țară, cât și în celelalte 30 de țări în care este prezentă compania.

„Anul 2021 a fost unul în care am avut multe realizări, am intrat pe noi piețe externe cu brandul propriu, Tellur, ne-am extins gama de produse, am înregistrat recorduri de vânzări pe anumite categorii de produse și am dezvoltat business-ul în acord cu ce ne-am propus.

Am început anul acesta în mare forță, prin listarea la BVB și deschiderea unei subsidiare în Texas pentru a susține ritmul de creștere a vânzărilor și a deservi cât mai bine clienții din America de Nord. Luna aceasta am lansat, în premieră în România, Tellur Green, o gamă de produse 100% ecologice, ce include produse precum cabluri, încărcătoare, boxe portabile Bluetooth, fabricate din materiale precum fibra de grâu, nailonul sau plasticul reciclat. Rezultatele obținute până acum și perspectivele pieței ne dau toate motivele de a fi optimiști în continuare”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.

ABN Systems are în plan dezvoltarea accelerată pe piețele externe de pe patru continente și consolidarea poziției pe piața autohtonă, prin accesarea unor noi nișe de business. Pentru realizarea acestui lucru, compania s-a listat la BVB la începutul acestui an, în urma unui IPO istoric.

viewscnt
Afla mai multe despre
abn systems international
tellur