Amendată în ultima perioadă, Facebook continuă să înregistreze creșteri ale veniturilor și numărului de utilizatori, cu profit mai mic

Amendată în ultima perioadă, Facebook continuă să înregistreze creșteri ale veniturilor și numărului de utilizatori, cu profit mai mic
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 iul 2019

Facebook continuă să înregistreze creșteri ale veniturilor și numărului de utilizatori, în pofida faptului că a primit două sancțiuni de mai multe milioane de dolari în aceeași zi și că are deschise o serie de investigații de către reglementatori, arată agenția EFE.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania, condusă de Mark Zuckerberg, a câștigat, în perioada ianuarie-iunie 2019, 5,045 miliarde dolari, cu 50% mai puțin față de cele 10,093 miliarde dolari profit în perioada similară din 2018, dar, pe de altă parte, încasările au crescut cu 26,85%, până la 31,963 miliarde dolari, iar numărul de utilizatori activi lunar s-a majorat până la 2,41 miliarde, arată Agerpres.

Motivul pentru care profitul a scăzut în pofida acestei creșteri a veniturilor și utilizatorilor trebuie căutat în sancțiunile reglementatorilor - cea mai mare dintre acestea anunțată miercuri, de 5 miliarde dolari, pe care Facebook le-a preconizat și au fost prevăzute în conturi, scrie EFE.

GALERIE FOTO Asus lansează cel mai puternic smartphone de gaming CITEȘTE ȘI GALERIE FOTO Asus lansează cel mai puternic smartphone de gaming

În perioada ianuarie - iunie, media comentariilor scrise de fiecare utilizator pe Facebook a crescut de la 4 la 5, media de like-uri s-a majorat de la 9 la 13 și, în cazul click-urilor pe anunțurile din rețeaua de socializare, avansul a fost de la 8 la 11.

În total, 2,7 miliarde persoane la nivel mondial utilizează lunar cel puțin unul dintre principalele produse ale companiei, care, în afară de Facebook, include și Instagram, WhatsApp și Messenger.

Publicitatea continuă să fie principala sursă a venituri a companiei și, în cadrul acesteia, publicitatea pe dispozitive mobile reprezintă 94 % din total.

"Am avut un trimestru puternic și afacerea noastră și comunitatea continuă să crească. Investim în realizarea de protecții pentru o confidențialitate mai mare pentru toată lumea și noi experiențe pentru cei care folosesc serviciile noastre", a afirmat Zuckerberg în comunicat.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
venituri