Cei 700 de angajați ai Adobe România - 250 dolari pentru a cumpăra echipamente cu care să lucreze de acasă

Cei 700 de angajați ai Adobe România - 250 dolari pentru a cumpăra echipamente cu care să lucreze de acasă
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 18 mar 2020
Angajații Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie, pentru a limita expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
 
Totodată, Adobe oferă suma de 250 de dolari fiecărui angajat pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Suma poate fi utilizată pentru electronice (căști, monitoare, echipamente pentru Internet, etc.), mobilier (birou, scaun pentru birou) sau abonamente la telefonie și Internet și va fi rambursată integral angajaților de către companie.
 
Compania anunță, de asemenea, că cei aproape 700 angajați din București, majoritatea implicați în cercetare și dezvoltare soft pentru produse Adobe cu impact global, au fost încurajați să ducă acasă orice echipament propriu de la birou –precum laptop, monitor, tastatură, mouse.
 
OMV Petrom menține propunerea pentru un dividend care are după căderea prețului acțiunilor un randament net de 10% CITEȘTE ȘI OMV Petrom menține propunerea pentru un dividend care are după căderea prețului acțiunilor un randament net de 10%

Măsura de a lucra de acasă, valabilă pentru toți angajații Adobe din Europa, este valabila până pe 12 aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației la nivel național și european.

Adobe România este cel mai mare centru de Research & Development (R&D) al Adobe din zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), iar echipele locale sunt specializate în soluții de Cloud Computing, Big Data și design grafic.
 
Produsele dezvoltate de echipele din București sunt soluții de top pe piețele pe care le acoperă și fac parte din diviziile Digital Experience și Digital Media ale Adobe. Adobe a intrat în România în 2006, în urma achiziției companiei locale Interakt Online, înființată de Bogdan Rîpa și Alexandru Costin.
 
viewscnt
Afla mai multe despre
adobe
adobe romania
coronavirus