Companiile își pot gestiona paginile și profilurile de Facebook, Instagram și Messenger într-un singur loc

Companiile își pot gestiona paginile și profilurile de Facebook, Instagram și Messenger într-un singur loc
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 18 sep 2020

Facebook aduce într-un singur loc, numit Business Suite, funcțiile de gestionare ale paginilor și profilurilor de business din cadrul produselor sale. De aici, companiile își vor putea gestiona, eventual, postările din cadrul tuturor produselor deținute de compania americană.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Noua soluție, numită Facebook Business Suite, oferă acces companiilor la elemente cheie ale paginilor și profilurilor pe care acestea le dețin în cadrul rețelelor Facebook și Instagram, dar și pentru aplicația de chat Messenger.

Eventual, în această schemă va fi adăugat și WhatsApp, însă Facebook va face cu grijă acest pas, având în vedere ce reacții a atras tentativa anterioară de accesare a datelor personale ale utilizatorilor, în special în Europa.

Facebook va lansa anul viitor o pereche de ochelari inteligenți CITEȘTE ȘI Facebook va lansa anul viitor o pereche de ochelari inteligenți

Noua soluție este disponibilă la adresa business.facebook.com și le va cere companiilor, în primul rând, să facă legătură între conturile de Instagram și Facebook. Ulterior, va fi lansată și o aplicație mobilă pentru iOS și Android.

În cadrul Business Suite, administratorii vor vedea notificările, mesajele primite, comentariile și restul activității din cadrul acelor produse în care dețin pagini respectiv profiluri.

Tot aici, se pot configura răspunsuri generice, pe care să le folosească rapid în cazul anumitor mesaje și comentarii.

Nu lipsesc nici opțiunile privind crearea și programarea postărilor sau funcțiile de analytics, care furnizează informații privind elemente cheie de performanță, precum reach-ul și engagement-ul.

Facebook spune că, în contextul pandemiei, și-a concentrat atenția pe facilități care să ajute companiile mici și mijlocii. Ulterior, vor fi adăugate și funcții gândite pentru companiile mari.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
instagram
messenger