În aceeași zi, Facebook și-a lansat atât clona de Clubhouse, cât și platforma de podcast-uri.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Live Audio Rooms, produsul Facebook inspirat de Clubhouse, a fost lansat în Statele Unite, unde este disponibil personalităților și în cadrul anumitor grupuri de discuții.
Discuțiile pot fi organizate doar prin intermediul aplicației Facebook de iOS, însă utilizatorii pot participa la acestea și de pe Android. Până la 50 de persoane pot vorbi în același timp.
Facebook nu limitează numărul ascultătorilor, vizând clar Clubhouse, care impune astfel de limite.
Pot fi organizare discuții atât publice, cât și private. Discuțiile private nu vor fi disponibile decât în cadrul grupului care le-a găzduit, în vreme ce discuțiile publice pot fi partajate și în afara grupului.
Nu lipsesc unele funcții deja standard pentru această categorie de aplicații, precum notificări privind prietenii care aderează la o discuție sau butonul care trebuie apăsat când un participant dorește să vorbească.
Totodată, Facebook și-a lansat secțiunea de podcast-uri. Acestea pot fi ascultate, prin intermediului unui player dedicat, inclusiv cu ecranul oprit.
Podcast-urile vor putea fi găsite atât în newsfeed-ul dedicat, cât și direct în paginile creatorilor. Pentru limba engleză, în viitorul apropiat, va exista și o funcție de subtitrare automată.
Facebook nu a spun nimic de extinderea disponibilității acestor produse în afara Statelor Unite, însă, după istoricul companiei, aceasta poate o chestiune de luni sau chiar mai bine de un an.