Facebook folosește imaginile postate pe Instagram pentru a-și perfecționa sistemul de inteligență artificială. Perspectivele în domeniu vor fi anunțate și detaliate la WeLoveDigital.forum

Facebook folosește imaginile postate pe Instagram pentru a-și perfecționa sistemul de inteligență artificială. Perspectivele în domeniu vor fi anunțate și detaliate la WeLoveDigital.forum
scris 4 mai 2018

Facebook spune că are cel mai bun sistem de inteligență artificială la ora actuală, iar asta și datorită faptului că folosește imaginile postate de Instagram pentru a-și antrena AI-ul. Cele mai noi tendințe din cele mai interesante, actuale și de viitor domenii ale tehnologiei vor fi prezentate și analizate de experți, factori de decizie guvernamentală și cei mai puternici jucători în domeniu la WeLoveDigital.forum, ajuns la a treia ediție, cel mai important eveniment media al industriei.

Conferința, în care vor fi prezentate și soluțiile care trebuie aplicate de firme pentru obligația GDPR, va fi organizată pe parcursul a două zile, pe 21-22 mai, la hotel Intercontinental din București.

Detalii pot fi aflate AICI.

Acum, alături de noutățile pe care le va aduce propriilor produse, reprezentanții Facebook au vorbit, în cadrul conferinței F8 de anul acesta, și despre zona de inteligență artificială pe care concurează cot la cot cu Google.

Ca și Google, Facebook are marele avantaj de a dispune de cantități enorme de conținut generat de utilizatori. Acest conținut poate fi și chiar este folosit pentru îmbunătățirea diverșilor parametrii ce țin de inteligența artificială.

În ceea ce privește Instagram, Facebook își antrenează AI-ul pe imaginile postate public de utilizatorii rețelei. Nu toate imaginile sunt utile în acest sens, cum recunosc și oficialii companiei.

RCS&RDS a testat viteza 5G de până la 10 Gbps, prin intermediul unei platforme prototip CITEȘTE ȘI RCS&RDS a testat viteza 5G de până la 10 Gbps, prin intermediul unei platforme prototip

Aceștia spun că AI-ul nu este încă suficient de bun pentru a recunoaște cu fidelitate cunoscutul imaginilor. Aici intră în scenă hashtag-ul. Utilizatorii aplică hashtag-uri pentru ca pozele lor să fie mai ușor de descoperit în cadrul rețelei.

Pentru Facebook și AI-ul său, aceste hashtag-uri sunt un fel de etichete care conferă un ajutor, un punct de plecare în interpretarea conținutului din imagini. La fel de adevărat este că aceleași hashtag-uri pot induce în eroare AI-ul – nu toate hashtag-urile puse de utilizatori se referă la conținutul imaginilor.

Oficialii companiei s-au aventurat chiar să spună că AI-ul Facebook este cu 1-2% mai bun decât orice altă tehnologie similară concurentă.

WhatsApp va avea funcții de conferință video CITEȘTE ȘI WhatsApp va avea funcții de conferință video

Pe termen scurt, inteligența artificială este aplicată în eforturile de moderare a conținutului și combaterea știrilor false. Aceasta vine în ajutorul celor peste 20.000 de oameni angajați să modereze conținutul Facebook.

Cea mai mare parte a conținutului este deja moderat de inteligența artificială, care recunoaște pro-activ violența, nuditatea, propaganda teroristă și spam-ul.

Pentru a-i liniști pe cei preocupați de intimitate, Facebook spune că sunt extrase din imagini doar informațiile legate de obiecte. Cel puțin deocamdată, AI-ul nu este folosit pentru analizarea comportamentului oamenilor din fotografii sau a altor aspecte personale.

Mai multe despre inteligența artificială și cele mai importante domenii ale industriei digitale vor fi dezbătute în cadrul WeLoveDigital.forum, organizat pe 21 și 22 mai.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
facebook
instagram
inteligenta artificiala