Facebook își pune brandul pe WhatsApp și Instagram

Facebook își pune brandul pe WhatsApp și Instagram
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 3 aug 2019

WhatsApp devine “WhatsApp from Facebook”, iar Instagram, nu mai este doar Instagram, ci “Instagram from Facebook”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Facebook anunță că va schimba numele produselor WhatsApp și Instagram, adăugând la amândouă sintagma “from Facebook”.

Noile nume ale celor două servicii vor fi vizibile mai întâi în magazinele de aplicații pentru iOS și Android, App Store respectiv Play Store, precum și în splash screen.

Pe ecranul telefoanelor, cel puțin într-o primă fază, Facebook va păstra numele simple ale celor două aplicații.

Facebook este investigată pentru achizițiile făcute în ultimii ani CITEȘTE ȘI Facebook este investigată pentru achizițiile făcute în ultimii ani

Motivația oficială pentru aceste modificări este că Facebook vrea ca utilizatorilor să le fie clar că cele două produse fac parte din Facebook. Pe de altă parte, Messenger, aplicație deținută tot de Facebook și desprinsă chiar din rețeaua socială, nu poartă brandul Facebook în denumire.

Cele trei aplicații, Messenger, WhatsApp și Instagram, urmează ca până finele acestui an să interacționeze la nivelul funcțiilor comunicare, astfel încât, de exemplu, un utilizator de WhatsApp să-i poate scrie unui utilizatori de Instagram.

Momentul ales pentru această decizie este curios. Facebook trece dintr-un scandal în altul, fiind investigată în mai multe regiuni ale lumii pentru încălcarea intimității utilizatorilor săi. În Statele Unite, compania americană este cercetată chiar pentru modul în care a făcut achiziții, inclusiv pentru felul în care a cumpărat WhatsApp și Instagram.

Extinderea vizibilității a brandului Facebook asupra altor produse ale companiei, ar putea înseamna și extinderea neîncrederii utilizatorilor către serviciile respective.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
whatsapp
instagram