Facebook va grupa într-o singură secțiune dedicată toate formele de conținut audio pe care le găzduiește.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Tot ce înseamnă conținut audio, de la podcast-uri, la clipurile scurte și continuând cu Live Audio Rooms, se va găsi pe Facebook în secțiunea Audio din cadrul Facebook Watch.
CITEȘTE ȘI Instagram pregătește măsuri de protecție a adolescențilorFacebook spune că noua secțiune va ajuta atât utilizatorii, care vor descoperi mai ușor conținutul audio, cât și creatorii de conținut, din exact același motiv.
La fel ca alte secțiuni ale rețelei sociale, la Audio utilizatorul va găsi conținutul creatorilor pe care deja îi urmărește, alături de recomandări personalizate și alte creații populare.
Deocamdată, noua secțiune va fi vizibilă doar utilizatorilor din Statele Unite.
Cu aceeași ocazie, disponibilitatea replicii la Clubhouse, Live Audio Rooms, este extinsă. Acest format poate fi acum folosit și de persoanele publice din afara Statelor Unite și nu doar pe iOS, ci și pe Android, mai nou.
În fine, formatul scurt de audio, pe care Facebook îl numește Soundbites, va fi și el disponibil unui număr mai mare de utilizatori, însă, doar în Statele Unite și tot sub formă de test.