Facebook permite candidaților politici din SUA să publice conținut sponsorizat pe platformele companiei

Facebook permite candidaților politici din SUA să publice conținut sponsorizat pe platformele companiei
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 feb 2020

Facebook a anunțat că permite candidaților politici din Statele Unite să publice conținut sponsorizat pe platformele sale de socializare, dar conținutul respectiv nu va fi catalogat în biblioteca sa de reclame, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Campaniile politice și grupurile pot folosi acum funcția de conținut a companiei, care permite influencerilor să eticheteze mai clar un sub-titlu oficial că postarea este un parteneriat plătit, scrie News.ro.

Schimbarea a avut loc după ce candidatul democrat la președinție Michael Bloomberg a plătit unor conturi populare de meme de pe Instagram postarea conținut despre fostul primar al New York-ului.

Abonamentele la YouTube TV nu se mai pot face prin App Store CITEȘTE ȘI Abonamentele la YouTube TV nu se mai pot face prin App Store

Strategia de a plăti influenceri de pe platformele de socializare pentru a răspândi mesaje politice sau a crea conținut este în creștere înainte de alegerile din noiembrie, dar regulile legate de această practică au fost neclare.

”După ce am auzit de mai multe campanii, suntem de acord că există loc pentru conținut de marcă în discuțiile politice de pe platformele noastre”, a declarat un purtător de cuvând al Facebook.

Postările pe Instagram ale unor conturi populare de meme plătit de campania Bloomberg includ afirmații de genul ”Și da, asta este #sponsorizată de @mikebloomberg.”

Pentru a folosi instrumentul de conținut de marcă al Facebook, campaniile sau grupurile politice trebuie să se autorizeze ca advertiseri politici prin intermediul procesului de verificare a identității.

Facebook nu obține venituri din conținutul de marcă sau sponsorizat, pentru care brandurile plătesc direct creatorilor, așa că nu îl înregistrează drept publicitate. Facebook cere totuși creatorilor de conținut să respecte reglementările care prevăd declararea parteneriatelor plătite.

Campania Bloomberg, care a lansat o uriașă campanie digitală pentru a încerca să îl învingă pe președintele republican Donald Trump în noiembrie, a declarat în această săptămână că strategia cu meme, nouă în politica prezidențială, va fi eficientă.

Potrivit unui purtător de cuvânt al Facebook, campania Bloomberg nu este singura campanie politică care a întrebat despre politicile companiei referitoare la conținutul sponsorizat.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
reclame politice