Gigantul american a făcut mai multe anunțuri privind ochelarii inteligenți și de realitate augmentată în cadrul conferinței Facebook Connect, un astfel de produs urmând a fi comercializat începând chiar cu anul viitor.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Anul viitor, Facebook va scoate pe piață o pereche de ochelari inteligenți care vor purta brandul Ray Ban. În acest sens, Facebook lucrează împreună cu producătorul de ochelari Ray Ban, EssilorLuxottica.
Mark Zuckerberg, care a făcut anunțul, nu a oferit niciun detaliu tehnic despre modul în care va funcționa viitoare pereche de ochelari, ce funcții va oferi sau ce componente va avea la bază.
În schimb, a ținut să precizeze cu această pereche de ochelari nu va avea un ecran și nu va fi un produs de realitate augmentată.
Facebook are în lucru și o pereche de realitate augmentată, pe care o numește intern Project Aria. Aceasta este mai mult un proiect în care Facebook experimentează cu ceea ce ar putea face o pereche de ochelari cu funcții de AR și este foarte posibil să nu se transforme direct într-un produs final, ci să stea la baza altor produse dezvoltate ulterior.
Realitatea augmentată și cea virtuală sunt foarte importante pentru Facebook. Dacă AR-ul a reprezentat până acum mai mult o jucărie, folosită pentru crearea unor efecte foto și video, Facebook își vede viitorul ca rețea socială în realitatea virtuală.