Utilizatorii aplicației Facebook vor avea în curând la dispoziție două opțiuni prin care vor putea controla mai bine bara de butoane și conținutul acesteia.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Facebook a început să implementeze două opțiuni noi privind bara de butoane din partea de jos a aplicației (iOS), respectiv de deasupra feed-ului (Android).
Prima dintre acestea le permite utilizatorilor să elimine anumite butoane de pe bară și să le înlocuiască cu altele. De exemplu, cei care nu folosesc Market, secțiunea de vânzări și cumpărări a Facebook, pot elimina butonul respectiv sau îl pot înlocui cu butonul unei secțiuni pe care o folosesc frecvent.
A doua opțiune le dă utilizatorilor posibilitatea să dezactiveze punctele roșii care atrag atenția asupra notificărilor sau indică apariția conținutului nou într-o anumită secțiune.
CITEȘTE ȘI Piața smartwatch-urilor a crescut semnificativ în ultimul trimestruNoile opțiuni pot fi accesate din tabul More > Settings & Privacy > Settings > Shortcuts. Alternativ, apăsarea prelungă a unui buton din bară duce la apariția unui meniu care permite eliminarea acestuia, dezactivarea punctelor roșii și accesarea setărilor pentru bara de butoane.
Ambele opțiuni, legate de butoanele propriu-zise și bulele roșii, erau folosite de Facebook pentru promovarea secțiunilor pe care vroia să le crească și pentru ghidarea utilizatorilor către acestea prin atragerea atenției.
Oferirea acestor opțiuni pare o concesiune pe care Facebook o face utilizatorilor, cedând o parte din controlul pe care-l exercită asupra experienței tuturor celor care folosesc aplicația mobilă.
Noile opțiuni sunt implementate pe iOS chiar zilele acestea, urmând să apară și pe Android în săptămânile următoare.