Serviciul suedez de streaming audio lansează un nou homepage pentru aplicația mobilă, care promite să faciliteze accesul la conținutul preferat al utilizatorilor.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Spotify anunță lansarea unui nou ecran principal pentru aplicațiile sale mobile, care aduce în prim-plan toate tipurile de conținut pe care utilizatorul le accesează în mod frecvent.
Primul element este o formulă de salut, precum “Bună dimineața” sau “Bună seara”, pe care Spotify o va schimba automat pe parcursul zilei.
Urmează, pe aproximativ o treime din ecran, o secțiune care afișează conținutul accesat frecvent de utilizator, indiferent că este vorba de albume, playlist-uri sau podcast-uri.
Această secțiunea are mereu 6 elemente, organizate pe două coloane și trei rânduri.
A doua secțiune de conținut este cea care afișează recomandările pe care Spotify la realizează pe baza conținutului preferat al utilizatorului. Și aici, conținutul este amestecat, neexistând o delimitare clară între muzică și podcast-uri.
Apoi, ecranul principal continuă cu secțiunile obișnuite, care includ liste populare de melodii, recomandări de albume, artiști și podcast-uri.
Noul homepage Spotify ar trebui să apară tuturor utilizatorilor, indiferent de platformă și tipul abonamentului, începând de astăzi.