Rețeaua socială a celor de la Facebook contribuie cu mai bine de un sfert din veniturile totale ale companiei.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Google a anunțat zilele trecute, în premieră, rezultatele financiare ale YouTube. Cel mai mare site de video a avut venituri de 15,15 miliarde de dolari din reclame.
Acum, surse anonime din cadrul Facebook citate de Bloomberg, vorbesc despre faptul că Instagram a generat anul trecut, tot din reclame, aproximativ 20 miliarde de dolari.
Cifra, deși nu este una oficială pentru că Facebook refuză să facă publică informația, oferă două perspective interesante.
Pe de o parte, Instagram face mai mulți bani decât YouTube, un site care, conform celor mai noi estimări oficiale, are o bază dublă de utilizatori. YouTube are aproximativ 2 miliarde de utilizatori, în vreme ce Instagram se lăuda la ultimul anunț oficial cu 1 miliard de utilizatori.
Pe de altă parte, Instagram produce mai bine de un sfert din veniturile Facebook. Anul trecut, veniturile Facebook au fost de 70,69 miliarde, majoritatea covârșitoare a acestora venind din reclame.
O altă speculație ar fi și că profitul Instagram este mult mai mare decât cel al YouTube. Site-ul celor de la Google împarte veniturile din reclamă cu creatorii de conținut, ceea ce nu este cazul la Instagram.