Nouă oferte pentru sistemul IT care va urmări cum folosesc angajații ANAF bazele de date și aplicațiile instituției

Nouă oferte pentru sistemul IT care va urmări cum folosesc angajații ANAF bazele de date și aplicațiile instituției
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 3 feb 2016

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a primit 9 oferte pentru cumpărarea unui sistem informatic cu ajutorul căruia se va verifica accesul și operațiunile angajaților la bazele de date și la aplicațiile interne ale instituției.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Ofertanții sunt Greensoft, Aseeco See, Bion Advanced Support Team, Master Technology Systems, Softline Corporate Solutions, Powernet Consulting, Intrarom, Sunsmart Integrare IT și Template.

Estimat la 1,65 milioane de lei, fără TVA, sistemul informatic este parte a proiectului denumit "Creșterea integrității în ANAF prin cooperare instituțională și consolidarea capacității", început în octombrie 2014.

Proiectul are o valoare totală de 2,37 milioane de euro, din care 2,02 milioane de euro provin din granturi norvegiene și 0,35 milioane de euro de la bugetul de stat.

"Obiectivul proiectului îl reprezintă dezvoltarea cadrului instituțional și a procedurilor de prevenire și combatere a corupției și a încălcării eticii profesionale, precum și creșterea nivelului de integritate în cadrul ANAF", se arăta într-un comunicat al instituției din 31 octombrie 2014.

Contractul va avea o durată de 5 luni de la data atribuirii.

viewscnt
Afla mai multe despre
anaf
sistem informatic
licitatie
oferte
integritate