Perspectivele domeniului digital - anunțate de experți, factori de decizie guvernamentală și cei mai puternici jucători în domeniu la WeLoveDigital.forum

Perspectivele domeniului digital - anunțate de experți, factori de decizie guvernamentală și cei mai puternici jucători în domeniu la WeLoveDigital.forum
scris 23 apr 2018

Cele mai noi tendințe din cele mai interesante, actuale și de viitor domenii ale tehnologiei vor fi prezentate și analizate de experți, factori de decizie guvernamentală și cei mai puternici jucători în domeniu la WeLoveDigital.forum, ajuns la a treia ediție, cel mai important eveniment media al industriei.

Conferința va fi organizată pe parcursul a două zile, pe 21-22 mai, la hotel Intercontinental din București.

Detalii pot fi aflate AICI.

Domeniul digital, cu tot ce implică acesta, de la internet și rețele sociale, până la dispozitive mobile și inteligența artificială, nu mai este o nișă, ci constituie o componentă a vieții oamenilor obișnuiți și companiilor. Informarea și educarea despre tehnologie nu mai este doar apanajul celor pasionați, ci o necesitate de care depind multe aspecte, în frunte cu intimitatea personală, securitatea datelor și performanța în business.

Scandalul Cambridge Analytica, în care Facebook a permis accesarea fraudulentă a datelor personale a 87 de milioane de utilizatori, conform celor mai conservatoare estimări, a arăta lumii întregi, încă o dată, cât de importantă este educația în mediul online și de ce utilizatorii și companiile trebuie să învețe și să folosească opțiunile de securitate și intimitate, chiar așa limitate cum sunt, pe care le au la dispoziție.

Astfel, protejarea datelor personale va fi unul din subiectele esențiale pe care companiile, experții și jurnaliștii îl vor aborda în prima zi de WeLoveDigital.forum. Care sunt criteriile concrete de conformitate GDPR, ce procese, documente și norme legale trebuie avute în vedere sau ce trebuie să includă un site conform normelor europene în domeniu sunt doar câteva dintre temele abordate împreună cu Ioana Anescu, Director Executiv, IAB România.

Blockchain-ul va fi un alt subiect aflat în fruntea agendei la WeLoveDigital.forum, ca tehnologia care depășește granițele monedelor virtuale și este văzută ca motorul schimbării în numeroase domenii, de la cel financiar până la sistemele de tip smart city. Despre potențialul și aplicațiile actuale și viitoare ale acestei tehnologii va vorbi Daniel Petre, Tax Director, Deloitte.

Va fi discutat și despre inteligența artificială și impactul benefic pe care învățarea mecanică o poate avea în domeniul business prin eficientizarea proceselor repetitive și efectele “robotizării” asupra pieței muncii și a job-urilor.

Securitate digitală este și va rămâne mereu un subiect de actualitate, atât pentru utilizatorii finali, cât mai ales pentru companii. La WeLoveDigital.forum 2018 se va discuta despre toate aspectele importante ce țin de securitate, de la alegerea unor parole solide și măsurile de securitate suplimentare acestora, până la antiviruși și protejarea servelor în fața atacurilor cibernetice.

Internet of Things, Big Data și Data Science, precum și platformele din zona de Sharing Economy sunt alte subiecte de interes care vor fi tratate pe larg la ediția din acest an a WeLoveDigital.forum.

Conferința va fi completată în a doua zi de mai multe workshop-uri pe teme de actualitate precum comerțul digital, condițiile de conformitate GDPR, securitatea datelor personale și a portofelelor electronice sau marketingul digital și automatizarea acestuia.

Programul complet al ediției din acest an a conferinței WeLoveDigital.forum este disponibil pe site-ul evenimentului. Detalii suplimentare pot fi aflate AICI.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
welovedigital.forum
tehnologie
blockchain
gdpr
inteligenta artificiala
internet of things
securitate
big data
marketing