Piața tabletelor a crescut în ultimul trimestru

Piața tabletelor a crescut în ultimul trimestru
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 4 nov 2019

Apple și Amazon dictează ritmul pe piața tabletelor, iar principalii concurenți nu par capabili să țină ritmul.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare.

Cu 37,6 milioane de unități livrate, comparativ cu cele 36,9 milioane de unități din urmă cu un trimestru, piața tabletelor a crescut cu un modest 1,9% într-un Q3 caracterizat în principal prin migrarea unui număr important de utilizatorii către produsele americane.

Apple și Amazon sunt marii câștigători ai ultimului trimestru, conform IDC. Apple s-a distanțat în fruntea producătorilor de tablete, crescându-și cota de piață de la 26,3% în urmă cu an, la 31,4% în Q3 2019.

Producătorul iPad-ului a livrat în ultimul trimestru 11.8 milioane de tablete (+21,8% YoY) și este urmat, la mare distanță de Amazon, cu 5,5 milioane de unități.

6 din 10 studenți români sunt îngrijorați că părinții lor ar putea deveni victime ale fraudei online CITEȘTE ȘI 6 din 10 studenți români sunt îngrijorați că părinții lor ar putea deveni victime ale fraudei online

Cu o creștere de la an la an de 25,6%, Amazon a depășit Samsung și este acum al doilea cel mai mare producător de tablete cu o cotă de piață de 14,5%.

Contrat situației de piața smartphone-urilor, aici Samsung și Huawei sunt marii pierzători. Samsung a livrat 4,6 milioane de tablete, înregistrând o spectaculoasă scădere de 13,9%.

Huawei a livrat 3,6 milioane de tablete în Q3, pierzând față de anul trecut 4,4%.

Lenovo, care ocupă locul 5, a crescut cu 7,6 după ce a livrat 2,5 milioane de tablete.

Restul producătorilor au înregistrat împreună o scădere de peste 15 procente.

viewscnt
Afla mai multe despre
tablete
ipad
apple samsung
amazon
huawei