Producătorii auto apelează la realitatea virtuală pentru a combate plictiseala în vehiculele autonome

Producătorii auto apelează la realitatea virtuală pentru a combate plictiseala în vehiculele autonome
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 iun 2019

Audi, Nissan și alți producători auto mizează pe personaje de desene animate și alte experiențe de realitate virtuală pentru a-i ține ocupați pe pasagerii vehiculelor autonome, au declarat directori din industrie.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Producătorii auto s-au concentrat mult timp pe determinarea șoferilor să fie atenți la drum. Acum, industria se îndreaptă spre producerea de automobile autonome, iar șoferii vor deveni pasageri, așa că apare o nouă problemă, respectiv combaterea plictiseala pasagerilor, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

”Odată ce clienții nu vor mai conduce...întrebarea este ce putem oferi clienților în mașină”, a declarat Boris Meiners, director la divizia Afaceri digitale și experiența clienților a Audi China, la salonul de tehnologie CES Asia.

Sttartup-ul holoride, co-fondat de o filială a companiei Audi, a demonstrat la salon cum vrea să transforme călătoriile în experiențe de realitate virtuală, permițând pasagerilor să înoate cu balene sau să intre în nave scufundate.

UE permite creșterea importurile de carne de vită din SUA CITEȘTE ȘI UE permite creșterea importurile de carne de vită din SUA

În timp ce mașina accelerează sau virează, mișcările sunt conectate la un computer instalat în portbagajul mașinii, care ajustează în consecință mișcările în realitatea virtuală. Acest lucru previne ca pasagerul să sufere de rău de mișcare.

Nissan a prezentat un set de ochelari pentru șoferi și pasageri care ar putea oferi informații în timp real și proiecta un personaj de desene animate vorbitor care să comunice cu purtătorul.

”Dorim să răspundem nevoilor emoționale ale oamenilor. În loc de șofer, dorim să ne concentrăm pe experiența călătoriei tuturor pasagerilor, inclusiv a șoferilor. În automobilele autonome, controlul șoferului este tot mai mic, iar interacțiunea cu pasagerii este mai mare”, a spus Tetsuro Ueda, expert șef la Nissan Research Center.

Între alte companii mari care investesc în vehicule autonome se află Tesla, Waymo, divizie a grupului Alphabet, și Uber Technologies.

Meiners și Ueda au explicat că experiențele virtuale dezvoltate de companiile lor vor fi lansate pe piață atunci când vehiculele vor fi complet autonome și nu vor mai avea nevoie de intervenție umană.

viewscnt
Afla mai multe despre
vehicule autonome
realitate virtuala