Samsung a devenit al doilea jucător al pieței de smartwatch-uri

Samsung a devenit al doilea jucător al pieței de smartwatch-uri
scris 15 sep 2022

Grație modelelor de anul trecut, Samsung și-a crescut cota pe piața smartwatch-urilor, devenind numărul 2 după ce a depășit Huawei.

În al doilea trimestru al anului, au fost livrate 41,7 milioane de smartwatch-uri, conform analizei făcute de Canalys. Față de aceeași perioadă a anului trecut, se înregistrează o modestă creștere de 2%.

Cel mai notabil eveniment este depășirea Huawei de către Samsung. Compania coreeană a livrat 2,8 milioane de unități în ultimul trimestru, reușind să-și crească la 8,9% cota de piață.

Google va trebui să plătească amenda record de 4 miliarde euro impusă de UE în 2018, anunță Tribunalul General al Uniunii Europene CITEȘTE ȘI Google va trebui să plătească amenda record de 4 miliarde euro impusă de UE în 2018, anunță Tribunalul General al Uniunii Europene

Cu o creștere de la an la an de 58%, Samsung a reușit să treacă de Huawei și să devină al doilea mare producător de ceasuri inteligente.

Creșterea Samsung este pusă de Canalys pe seama seriei Galaxy Watch 4, lansată anul trecut. Seria Galaxy Watch 5 a fost lansată abia la începutul celui de-al treilea trimestru al anului.

Este o performanță previzibilă și deja întârziată a producătorului coreean, dat fiind faptul că de doi ani Huawei nu mai are acces la tehnologiile dezvoltate de companiile americane, ceea ce i-a subminat poziția pe mai multe piețe.

Liderul detașat al pieței rămâne Apple, cu o cotă de 26,4%. Apple a livrat 8,4 milioane de ceasuri și a crescut cu 6% față de anul trecut, peste creșterea de 2% a pieței.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
samsung
huawei
smartwatch