Samsung este performerul pieței de smartwatch-uri în ultimul trimestru

Samsung este performerul pieței de smartwatch-uri în ultimul trimestru
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 23 nov 2021

Cea mai nouă serie de ceasuri inteligente Samsung, care revine la un sistem de operare dezvoltat de Google, a ajutat compania coreeană să se apropie de Apple.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Piața smartwatch-urilor a continuat să crească și al treilea trimestru al anului, conform Counterpoint Research, de data aceasta cu 16%.

Cele mai notabile evenimente ale ultimului trimestru sunt creșterea Samsung în paralel cu scăderea Apple, ceea ce a dus la micșorarea distanței dintre cele două companii pe această piață.

Ericsson cumpără compania americană Vonage cu 6,2 miliarde dolari CITEȘTE ȘI Ericsson cumpără compania americană Vonage cu 6,2 miliarde dolari

Samsung a crescut cu 17%, creștere ce este pusă de specialiști pe seama performanței peste așteptări a seriei Galaxy Watch 4, care a marcat revenirea Samsung la WearOS, sistemul de operare dezvoltat de Google. Cota de piață a Samsung a ajuns la 14%.

În același timp, cota de piață a Apple a scăzut cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. Apple deține acum 22% din piață.

Ceilalți producători de top, Amazfit, Imoo, Huawei și Garmin, un cote de piață de la 6% în jos. Huawei a scăzut de la 14%, în urmă cu un an, la 5% acum.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
samsung
smartwatch